יקבי כרמל משיקים את sparkling Mojo

יינות אדומים ולבנים עם טוויסט מבעבע לקראת השנה החדשה. ההשקה תלווה בקמפיין רחב במדיה תחת הסלוגן: מבעבע בקטע אחר

השקת מוג'ו של יינות כרמל. צילום: לנס הפקות

בהמשך להשקה של MOJO, סדרת יינות שהותאמה לדור המילניום, יקבי כרמל מרחיבים את הסדרה ומשיקים את SPARKLING MOJO  – זוג יינות מבעבעים (אדום ולבן) חצי יבשים (11.5%-12% אלכוהול) בסגנון הלמברוסקו האיטלקי. היינות מושקים לקראת חגיגות השנה האזרחית החדשה ובהמשך למגמה העולמית של עלייה בצריכת יינות מבעבעים, המשפיעה גם על הצרכן הישראלי.

רן אסא, מנהל השיווק של יקבי כרמל:  “הרחבת סדרת MOJO וההשקה של היינות המבעבעים תחת אותו מותג מאפשרות  לנו לתת מענה לכלל צרכני הקטגוריה ולדור המילניום המחפשים יינות מבעבעים, טעימים וארומטיים, עם תו איכות של יקב בעל ניסיון ובמחירים נגישים. היינות החדשים והסדרה בכלל מאפשרים לצרכנים לחגוג את השנה החדשה בדרך שיבחרו, בין אם לארח או להתארח, בין אם מסיבה במפגש חברים או בערב רומנטי זוגי, ולהביא יין עם טוויסט שהופך כל אירוע למיוחד ולחגיגי”.

יינות מוג’ו מבעבעים של כרמל

סדרת  sparkling Mojo מפגישה זנים וסגנונות שונים ומשלימים, המתאימים לטרנד המבעבעים עם טוויסט עדכני. לעיצוב האופנתי, המבוסס על אייקון החיוך המזוהה עם סדרת MOJO,  נוספה נראות יוקרתית של פקק שמפניה שנותן את אותו אפקט ה”וואוו” בפתיחת הבקבוק המאפיין יינות מבעבעים.

הסדרה כוללת שני יינות, לבן ואדום חצי יבשים:

sparkling Mojo לבן: יין קליל, פרחוני ומשמח, בעל 11.5% אלכוהול

sparkling Mojo אדום: יין ארומטי, פירותי וטעים, בעל 12% אלכוהול

היינות ישווקו במחיר של 30 שקל.

על סדרת MOJO

יקבי כרמל מחדש עם סדרת יינות חדשה וייחודית הפונה לדור המילניאלס (צרכני העתיד) תחת השם: Mojo – moments of joy (רגעים של שמחה) עם טעמים נגישים, עיצוב צעיר וטרנדי ושפה תקשורתית ייחודית ומבודלת. הסדרה מביאה לידי ביטוי את העושר שנוצר ממפגש לא צפוי של זנים, סגנונות וטעמים. הסדרה כוללת בלנד לבן עם עקצוץ של גוורץ, קברנה סובניון עם טוויסט מתוק, יין מבעבע אדום בסגנון למברוסקו ויין מבעבע לבן בסגנון למברוסקו.

השקת מוג’ו של יינות כרמל. צילום: לנס הפקות

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*