יקבי כרמל משיקים את סדרת היינות Carmel moonlight

הסדרה פותחה במטרה להתחקות אחר העדפת בני דור המילניאלס – הדור הבא של צרכני היין, המהווים כ-5% אחוז מהאוכלוסייה אך אחראים על  כ- 10% מצריכת היין בישראל

סדרת היינות החדשה Carmel moonlight. צילום: איל קרן
moonlight red flame. צילומים: אייל קרן
Moonlight Sparkling blush
Moonlight Sparkling blush

כדי להעצים רגעים ייחודיים, משיקים ביקבי כרמל את סדרת היינות Carmel moonlight – סדרת יינות חדשה, שנוצרה במיוחד לרגעים של הנאה זוגית משותפת.

הסדרה פותחה לאחר מחקרים מעמיקים, במטרה להתחקות אחר העדפת בני דור המילניאלס – הדור הבא של צרכני היין, המהווים כ-5% אחוז מהאוכלוסייה אך אחראים על  כ- 10% מצריכת היין בישראל. מדובר על צרכני יין כבדים הצורכים יין ברמה שבועית בעיקר לצריכה ביתית.

רן אסא, מנהל אגף השיווק של יקבי כרמל: “המילניאלס הם צרכנים משמעותיים ומעודכנים והם אלו שיקבעו איך תיראה כלכלת העולם בשנים הבאות. תרבות שתיית היין של דור המילניאלס הישראלי הולכת ומתפתחת בדומה למתרחש בעולם: זהו קהל סקרן שאוהב להתנסות, לארח ולהתארח וצורך יין לא רק באירועים מיוחדים אלא גם ובעיקר במפגשים זוגיים, המהווים כשליש ממקרי צריכת היין. סדרת Carmel moonlight פותחה לאחר מחקרים מקיפים, במטרה להתאים את הסדרה לקהל המטרה הן מבחינת פרופיל היינות ועד הקונספט השיווקי, כמענה להזדמנויות צריכה זוגיות ולרגעים של הנאה זוגית משותפת”.

יינות הסדרה הופקו מענבים שנקטפו לאור ירח, כשהם בשיא בשלותם ועסיסיותם. הם עשירים בצבעים עמוקים, בניחוחות עוצמתיים ובטעמים רכים וקטיפתיים.

moonlight white dream 

סדרת Carmel moonlight תכלול בשלב הראשון שלושה יינות:

  • Moonlight Red Flame – יין אדום יבש, המתאפיין בטעמים של פירות אדומים, עם נגיעות של וניל, שוקולד ותבלון קל. ניחן בצבעים עמוקים, בניחוחות עוצמתיים ובטעמים רכים וקטיפתיים.
  • Moonlight White Dream – יין לבן חצי מתוק, המבוסס על זני גוורצטרמינר, סוביניון ופרנץ’ קולומבר. היין מתאפיין בטעמים ובניחוחות של פירות אקזוטיים ועסיסיים, בטעמו הוא מפלרטט בין מתיקות לחמיצות, והוא בעל ארומה מפתה.
  • Moonlight Sparkling blush – יין ורוד מבעבע, מענבי מוסקטו, שעבר תסיסה טבעית להפקת בעבוע נוכח אך עדין. מדובר ביין קליל, בשום ורענן, בטעמי פרי אדום ובניחוחות פירות קיץ, שממלא את האף בארומה משכרת ואת הפה בטעמים מענגים.

מחיר ליינות הסדרה: 35 שקל

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*