יקבי כרמל מציעים לחג מגוון יינות על השולחן ובמחירים שווים לכל כיס

יפתח פרץ, יינן ראשי של יקבי כרמל מוסיף גם טיפ עבור שולחן עם מספר בקבוקי יין שונים: אל תחכו עם פתיחת בקבוק היין הנבחר להמשך הערב. אני ממליץ לחלוץ את כל הבקבוקים כבר בתחילת הערב ולתת להם לנשום, כך הם יהיו מוכנים עם טעמם הנפלא לשלב השתייה

בציר 2019 של יקבי כרמל

יקבי כרמל מחדשים לשולחן חג הפסח עם יינות איכותיים במחירים שווים לכל כיס ובגדלים מגוונים:

  • השקת SelecteD לבנים ואדומים בציר 2019
  • השקת יינות לבנים לסדרת Private Collection בציר 2019
  • השקת מרלו 2018 Private Collection באריזת מגנום 1.5 ליטר
  • השקת שרדונה 2019 Private Collection באריזה מוקטנת 375 מ”ל

חג הפסח מעבר לפינה וההכנות לליל הסדר כבר בעיצומן. אבל אחרי הניקיונות, הבישולים והארגונים אפשר להירגע בערב שכולו משפחה, אוכל טוב, שירי חג והרבה מאוד יין – לפחות ארבע כוסות על פי מצווה. ואם כבר מצווה, אז למה שלא ננצל את ערב החג לחגוג עם טעימות של מגוון יינות משובחים ולהתאימם למנות הערב?

השנה מזמינים אתכם ביקבי כרמל לגוון את בקבוקי היין על השולחן כך שכל אחד מהאושפיזין יוכל ליהנות מהיין המועדף עליו או לגוון בין ארבעה סוגים לפחות.

יפתח פרץ, יינן ראשי של יקבי כרמל מוסיף גם טיפ עבור שולחן עם מספר בקבוקי יין שונים: “אל תחכו עם פתיחת בקבוק היין הנבחר להמשך הערב. אני ממליץ לחלוץ את כל הבקבוקים כבר בתחילת הערב ולתת להם לנשום, כך הם יהיו מוכנים עם טעמם הנפלא לשלב השתייה, ושיהיה לחיים”.

סדרת SelecteD – היינות הכי ישראליים

סדרת Selected – הסדרה היינות הנמכרת ביותר בישראל, ביססה את מעמדה לאורך השנים כסדרת יין מובילה, המעניקה תמורה גבוהה למחירי היין הנוחים. בסדרה מגוון יינות וזנים: אדומים, לבנים, סמוקים ומוסקטו. יינות בעלי אופי צעיר, פירותי ורענן. המגוון ואופיים הנגיש של יינות סדרת Selected   המותאמים לחיך הישראלי מאפשרים לכל אחד ליהנות מכוס יין במגוון הזדמנויות, שתייה אישית, ארוחה משפחתית ובכל אירוע ואירוח.  יינות הסדרה הם יינות עסיסיים, שכיף לשתות אותם, “יינות לשתות ולא יינות לטעום”.

יינות הסדרה: האדומים – קברנה סוביניון, קברנה סוביניון מרלו, מרלו, אדום חצי יבש.

לבנים ורוזה –  אמרלד ריזלינג קולומברד, סוביניון בלאן, רוזה, מוסקטו.

סדרת היינות זוכה להכרה בינלאומית – לאחרונה זכתה סדרת SelecteD בתחרות DECANTER היוקרתית במדליית ארד ובציון לשבח על SelecteD סוביניון בלאן 2018 וקברנה סוביניון 2017 (בהתאמה) ובמגזין Wine Enthusiast זכתה הסדרה לדירוג BEST BUY.

חדש – בציר חדש לסדרת SelecteD

יקבי כרמל משיקים את בצירי 2019 של הסדרה SelecteD, אשר מחירה מאפשר כמעט לכל נפש בישראל לרכוש יין טוב ואיכותי לשולחן החג.

“תנאי מזג האוויר בשנה החקלאית שהשפיעה על בציר 2019 היו נוחים מאד”, מסביר היינן הראשי פרץ. “החורף עם ריבוי גשמים ומנות קור, תרם לתרדמה טובה של הגפנים ולהתעוררות אחידה. הבציר החל יחסית מאוחר לפי לוח השנה הלועזי, אך בדיוק בזמן לפי לוח השנה העברי”.

מחיר – סדרת SelecteD: 30 שקל.

סדרת Private Collection  – סדרת היינות עטורת המדליות

סדרת יינות ותיקה ואיכותית, המיוצרת משנות השמונים, זוכה לפופולריות רבה בקרב בתי האב בישראל. יינות סדרת Private Collection  זוכים בשנים האחרונות לשבחים רבים בזכות איכות היינות הגבוהה והתמורה למחיר שהיא מעניקה. הסדרה הפכה לזוכה קבועה במדליות זהב בתחרויות Best Value. כמו כן, סדרת Private Collection  הינה הסדרה המובילה בקטגוריית המחיר שלה.

יינות בסדרה: האדומים – קברנה סוביניון, מרלו, שיראז, קברנה סוביניון-מרלו. הלבנים – שרדונה, סוביניון בלאן,  אמרלד ריזלינג קולומברד, מוסקט ומוסקטו. היינות האדומים של סדרת Private Collection בעלי אופי מורכב ומחוספס ונוכחות בולטת, היינות הלבנים בעלי חומציות גבוהה ותומכת, רעננים ומתאימים לאוכל.

סדרת סלקטד של יקבי כרמל. צילום: איל קרן

סדרת Private collection עטורת שבחים בשל איכות היינות והתמורה למחיר שהיא מעניקה. ב2019 זכתה הסדרה במדליית זהב לקברנה סובניון 2017 (הקברנה הטוב ביותר עד 79 שקל) בתחרות BEST VALUE  זאת בהמשך לרצף הזכיות של הסדרה בתחרות במשך שנים. במקביל זכתה הסדרה במדליית ארד לקברנה סובניון 2017 בתחרות Decanter היוקרתית

לרגל החג בו נהוג להביא יין כמתנה או לארח את המשפחה המורחבת, משיקים יקבי כרמל בציר חדש ליינות הלבנים בסדרת Private Collection  – בציר 2019 וכן ממשיכים להיות קשובים לצרכנים ומשיקים מגוון גדלים של בקבוקים למגוון צרכים, החל מבקבוק בגודל מגנום של ליטר וחצי וכלה בבקבוק אישי של 375 מ”ל.

חדש לפסח – Private collection מרלו 2018, בבקבוק מגנום (1.5 ליטר)

יקבי כרמל משיקים לראשונה בקבוק מגנום מפואר (ליטר וחצי) של Private Collection מרלו 2018, המעניק יין איכותי באריזת נוחות משפחתית לחג הפסח. היין  בעל אופי מורכב בעל נוכחות בולטת, בוגר ומחוספס, ארומטי המתאפיין בניחוח דובדבנים , סיגליות ותבלינים ומתאים לשילוב עם מנות בשר ועוף.

מחיר ליינות סדרת Private Collection מגנום (1.5 ליטר) – 80 שקל.

חדש לפסח – Private collection שרדונה 2019, בבקבוק 375 מל’

יקבי כרמל מחדשים ומשיקים בקבוק אישי בגודל 375 מ”ל של יין Collection Private  מסוג שרדונה, המצטרף לבקבוקים המוקטנים של יינות אדומים בסדרה.Private collection  שרדונה 2019 הינו יין ארומאטי המתאפיין בניחוחות תפוח עץ ירוק טרי ופרי טרופי ובחמיצות מאוזנת ומרעננת, גוף בינוני עד מלא וסיומת מאוזנת. היין  בעל חומציות גבוהה, רענן ומתאים לשילוב עם ארוחות קלות או מנות פתיחה.

מחיר ליינות סדרת Private Collection שרדונה 2019 וקברנה סובניון 2018 בגדול אישי (375 מ”ל) – 20 שקל.

רן אסא, מנהל השיווק של יקבי כרמל מוסיף ואומר: ” Private Collection מרלו באריזת מגנום מפואר תאפשר לאורחי הסדר ליהנות מבקבוק משפחתי גדול ולחלוק יחד את הברכות סביב השולחן. לצידם אנו מציעים יינות מוקטנים באריזה אישית (חצי בקבוק) 375 מל’, המיועדים לכל מי שאוהב לגוון ולשלב בכל ארוחה יינות לבנים ואדומים המותאמים לכל מנה, ללא צורך לפתוח יותר מדי בקבוקים, וליהנות מטעימות של כמה יינות בשולחן החג”.

סדרת פרייבט קולקשן של יקבי כרמל. צילום: איל קרן

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*