יקבי כרמל מציעים לחג את הסדרות הזוכות והיינות המעוטרים

סדרת SelecteD, שזכתה בין היתר במדליית ארד ובציון לשבח בתחרות ה-DECANTER היוקרתית וסדרת Private Collection, שזכתה גם השנה במדליית הזהב בתחרות ה-Best Value ומשיקה יינות אדומים מבציר 2018

ינות לחג של יקבי כרמל. צילום: אייל קרן

כמה שבועות לפני החג יקבי כרמל מציעים את הסדרות הזוכות והיינות המעוטרים בתחרויות היין הבינלאומיות וליהנות מיינות מצטיינים במחיר שווה לכל כיס.

  1. סדרת SelecteD, אשר זכתה בין היתר במדליית ארד ובציון לשבח בתחרות ה-DECANTER היוקרתית.
  2. סדרת Private Collection, אשר זכתה גם השנה במדליית הזהב בתחרות ה-Best Value ומשיקה במיוחד לחג, יינות אדומים מבציר 2018
יקבי כרמל סלקטד- סוביניון בלאן. צילום: איל קרן

סדרת SelecteD:

סדרת SelecteD  האיכותית, ביססה את מעמדה לאורך השנים כסדרת היינות המובילה בישראל, המעניקה תמורה גבוהה למחירי היין. סדרת היינות מובילה את קטגוריית היינות השולחנים ומציעה יינות רעננים המעניקים תמורה גבוהה למחיר וחוויה של שתייה קלילה ומהנה, במגוון הזדמנויות ולשפע של רגעי שמחה.

להלן הזכיות האחרונות בהן הסדרה זכתה:

  • בתחרות DECANTER היוקרתית זכתה הסדרה במדליית ארד ובציון לשבח על סלקטד סוביניון בלאן וסלקטד קברנה סוביניון (בהתאמה).
  • במגזין Wine Enthusiast זכתה הסדרה לדירוג BEST BUY סלקטד קברנה סוביניון.

מחיר: 30 שקל.

סדרת Private Collection

סדרת יינות עטורת שבחים בשל איכות היינות הגבוהה והתמורה למחיר שהיא מעניקה. הסדרה זכתה במדליות זהב Best Value 2019. היינות האדומים של סדרת Private Collection הינם בעלי אופי מורכב, בוגר, ארומטי ומחוספס ובעלי נוכחות בולטת, ואילו היינות הלבנים הינם בעלי חומציות גבוהה, רעננים ומתאימים לשילוב עם ארוחות קלות או מנות פתיחה.

שיראז פרייבט קולקשן. צילום: איל קרן

להלן הזכיות האחרונות בהן הסדרה זכתה:

  • בתחרות Best value 2018 זכה הקברנה סוביניון במדליית זהב, וזאת בהמשך לזכיות רצופות של הסדרה במדליות זהב בתחרות זו בשנים האחרונות.
  • בתחרות DECANTER היוקרתית זכתה הסדרה במדליית ארד על הקברנה סוביניון.

סדרת Private Collection מתחדשת לחג עם יינות אדומים מבציר 2018.

מחיר: 40 שקל

מנהל השיווק של יקבי כרמל, רן אסא: “הזכיות האחרונות של יקבי כרמל בתחרויות בינלאומיות וההכרה והציונים לשבח ממגזינים נחשבים ברחבי העולם, מהווים עבור כולנו גאווה ישראלית אמיתית. הזכיות הן גם עדות לכך שבשנים האחרונות אנו פועלים לייצר סדרות יין מובילות  במגוון קטגוריות, מתוך רצון להנגיש את היין האיכותי לכל שמחה ולכל כיס, וללא התפשרות על איכות המוצר”.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*