יקבי כרמל הוכרזו כמותג בפעם השביעית ברציפות מטעם Superbrands

תחרות ה-Superbrands היא התוצר הסופי של סקר צרכנים מקיף, שעורך הארגון בפעם ה-12 בישראל, הבודק מהי עוצמת החיבור הרגשי של מותגים שונים לצרכנים והאם ישנם כאלה המצליחים לייצר בידול למול האחרים

יקבי כרמל הוכרזו בפעם השביעית ברציפות כמותג מטעם ארגון Superbrands והוכיחו שוב כי הם מותג מוכר ואיכותי בקרב הצרכנים בישראל. ביקב אומרים כי זכייה זו ממקמת את המותג ב”היכל התהילה” של מותגי העל ומחזקת את מעמדו כמותג יין מוביל.

עוד אומרים בחברה, כי מבין הזוכים בתחרות זו, “רק מספר מצומצם של מותגים מתחומי המזון והאלכוהול, ויקבי כרמל ביניהם, נכנסים להיכל התהילה בזכות הישגיהם יוצאי הדופן בחיבור הרגשי לצרכנים, בחשיבה היצירתית וכמובן באיכות המוצר שהם מספקים. מדובר ברזומה של קרוב ל-140 שנות פעילות ושמירה על איכות עקבית תוך כדי חתירה לעדכניות ולמקצועיות ממשיך המותג לזכות בתחרויות בארץ וברחבי העולם”.

במהלך השנה האחרונה זכו יקבי כרמל בציונים הגבוהים ביותר בתחרות IWSC היוקרתית שהתקיימה באנגליה. זאת, מבין כל היקבים הישראליים שהשתתפו בתחרות וגם בשמונה מדליות מרשימות: אחת זהב, שתיים כסף וחמש ברונזה. בתחרות אשכול הזהב המקומית זכתה יקבי כרמל בחמש מדליות (זהב, כסף ושלוש ארד) ובתחרות BEST VALUE המקומית זכתה בשבע מדליות (זהב, שלוש כסף ושלוש ארד).

תחרות ה-Superbrands היא התוצר הסופי של סקר צרכנים מקיף, שעורך הארגון בפעם ה-12 בישראל באמצעות מכון המחקר Ipsos ובודק, באמצעות מגוון שאלות, מהי עוצמת החיבור הרגשי של מותגים שונים לצרכנים והאם ישנם כאלה המצליחים לייצר בידול למול האחרים.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*