יצרנית פינלנדיה תובעת 2.6 מיליון שקל מרשת אושר-עד ומיבואנית המשקאות רותם מיטרו בטענה לשיווק משקה מזויף

התובעת אומרת כי התריעה בפני אושר-עד על שיווק הוודקה המזויפת שלה, אך זו ממשיכה למכור אותה ומסרבת למסור לתובעת את המלאי שנותר בידיה. בתביעה דומה בנושא וודקה גריי-גוס שפורסמה ב-E-food - המוזכרת בתביעה זו - הציגו הנתבעות אישורים מטעם מכון היין כי הוודקה שייבאו אינה מזויפת וטענו שמדובר בניסיון לחסום יבוא מקביל

וודקה פינלנדיה

חברת בראון-פורמן פינלנד, יצרנית וודקה פינלנדיה, תובעת 2.6 מיליון שקל מרשת אושר-עד, מיבואנית המשקאות רותם מיטרו ייבוא וסחר ומבעליה יוסף שטורם, בטענה לשיווק משקאות מזויפים הנושאים את שמה. התביעה הוגשה לבית המשפט המחוזי בתל אביב.

בתביעה נאמר, כי אין זו הפעם הראשונה בה משווקת אושר-עד משקאות אלכוהוליים מזויפים, וכי לאחרונה הגישה נגדה חברת בקארדי תביעה בטענה לשיווק וודקה Grey Goose מזויפת. התובעת אומרת כי התריעה בפני אושר-עד על שיווק הוודקה המזויפת שלה, אך זו ממשיכה למכור אותה ומסרבת למסור לתובעת את המלאי שנותר בידיה.

לטענת התובעת, המוצרים נושאים את התוויות של רותם מיטרו וניתן לראות בבירור שהם מזויפים. היא מזהירה שאושר-עד חושפת את צרכניה למוצרים העלולים לסכן את בריאותם, וטוענת שיש צורך בעיצומים כספיים חריפים כדי לגדוע תופעה זו.

מגורמים בענף נמסר שייתכן כי מדובר בחסם יבוא או בשיטות למניעת יבוא מקביל. התביעה בנושא וודקה גריי-גוס פורסמה ב-E-food ושם הציגו הנתבעות אישורים מטעם מכון היין כי הוודקה שייבאו אינה מזויפת.

מאושר עד לא נמסרה תגובה עד כה. כאשר תגיע תגובה, היא תפורסם.

מרותם מיטרו נמסר שהם יגיבו בבית המשפט.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*