ייצוגית נגד שופרסל בטענה להטעייה צרכנית בקשר למשקל הפסטרמה

לדברי המבקשת, שופרסל מציגה בסניפיה לצרכניה שלטים גדולים ובולטים במקררי הנקניק והפסטרמה ובהם הודעה על מבצע לפיו תמורת 22 שקל יימכרו לצרכן שתי אריזות פסטרמה ברביקיו ו/או דבש דק דק 400 גרם של שופרסל. אולם לטענתה, גילתה בדיעבד כי המוצרים שבמבצע אינם מכילים 400 גרם אלא 140 גרם בלבד

מקור: ויקימדיה

בקשה לאישור תביעה יצוגית בהיקף מצרפי מוערך של 2.3 מיליון שקל הוגשה לבית משפט השלום בחיפה כנגד שופרסל, בטענה להטעייה צרכנית.

לדברי המבקשת, בת אל כהן, שופרסל מציגה בסניפיה לצרכניה שלטים גדולים ובולטים במקררי הנקניק והפסטרמה ובהם הודעה על מבצע לפיו תמורת 22 שקל יימכרו לצרכן שתי אריזות פסטרמה ברביקיו ו/או דבש דק דק 400 גרם של שופרסל.

ואולם, טוענת המבקשת, כי גילתה בדיעבד כי המוצרים שבמבצע אינם מכילים 400 גרם אלא 140 גרם בלבד, ולכן היא קיבלה רק 30% מהמשקל שהיא חשבה שהיא מקבלת.

לדבריה, בחינת אתר המכירות של שופרסל מעלה כי אכן מוצרים אלו קיימים רק באריזות 140 גרם וכלל אין בנמצא אריזות 400 גרם, למרות הבטחותיה של שופרסל.

בבקשה נאמר, כי אין כל ספק כי הצרכנים הוטעו מעצם הצגת המבצע לזמן מוגבל, ומיהרו לשלוח יד לאריזות המוצרים ולצרפם לסל, מתוך אמונה שלמה במצג הכמותי המופיע בשלט המובלט, ורצון צרכני טבעי לממש את ההטבה פן תסתיים.

המבקשת סבורה כי יחס בלתי אחראי ובלתי הוגן זה כלפי הצרכנים ראוי לביקורת ולגינוי, תוך חיובה של שופרסל לפצות את לקוחותיה על נזקיהם הממוניים והבלתי ממוניים, הנוגעים הן להשבה והן לפיצוי.

משופרסל לא התקבלה תגובה עד כה.

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*