יפעת דה ליאו, מנהלת השיווק של ג’נרל מילס, נבחרה לאשת השיווק של חודש יוני

איגוד השיווק הישראלי בחר בה בזכות התוצאות הטובות של מהלך ההשקה של החטיפים החדשים, Nature valley nut cream שהביא לצמיחת המותג ולהובלת הקטגוריה

יפעת דה ליאו. צילום יח"צ
יפעת דה ליאו. צילום יח"צ

ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי בחרה השבוע ביפעת דה ליאו, מנהלת השיווק של ג’נרל מילס, לאשת השיווק של חודש יוני 2018, לאחר שהובילה את מהלך השקה של חטיפי Nature valley nut cream, בעזרת חדשנות שהביאה לצמיחת המותג ולהובלת הקטגוריה.

הרקע לזכייה: מאז 2013, קטגוריית חטיפי הגרנולה סובלת מסטגנציה במכירות. למרות המודעות הגוברת לאורח חיים בריא, הקטגוריה נפגעה בעקבות הכרזות תקשורתיות חריפות שטענו כי מדובר בממתק לכל דבר. ההתקפות התקשורתיות על הקטגוריה כללו כותרות כמו “ממתקים בתחפושת”, וקופת חולים שמכנה את החטיפים “בלוף”. יתרה מכך, השילוב בין הסטגנציה בקטגוריה לבין חוזק המתחרים ופעילותם, הפכו את המלחמה השיווקית על לבו של הצרכן לקשה יותר. לאחר שמונה שנים בהן צמחה הקטגוריה במספר דו ספרתי, הגידול נעצר. אנשי השיווק של ג’נרל מילס בהובלת דה ליאו, בחרו “להסתכל החוצה” מהקטגוריה, להביט ולהקשיב לצרכן, להבין את רצונותיו וצרכיו ולחבר אותו עם האפשרויות השיווקיות של החברה בחו”ל.

צילומים: יח"צ
צילום: יח”צ

בחברה מציינים, כי “לאורך זמן, בקצב מהיר יחסית, המותג Nature valley משיק סדרת מוצרים שכל אחד מהם מחזק את מעמדו של המותג אצל הצרכנים שלו, מביא צרכנים חדשים ותורם לתדמיתו הכללית כמותג דינאמי. התכנית השיווקית כללה מספר שלבים, שהגיעו לשיא בביצועי המותג במהלך האחרון בהשקת ה-Nut cream. החברה השיקה ארבעה מוצרים חדשים בפעילות תקשורתית מדויקת על מנת לענות לצרכים ולקולות מצד הלקוחות, כשההשקה האחרונה אפשרה למותג להמשיך ולהציג חדשנות, ולהחזיק בכוחו גם כאשר המצב בקטגוריה נמשך. הסידרה החדשה זכתה לנתח שוק של 8% וכן לגידול של 14% במכירות של המותג כולו, לצד עלייה מתמשכת במודעות למותג”.

משיקולי ועדת השיווק: “יפעת דה ליאו ואנשי ג’נרל מילס הצליחו בעזרת חדשנות שיווקית ופעילות מדויקת שקשובה לצרכנים, לעצור את הירידה שהקטגוריה כולה חווה ואף להגדיל את נתח השוק. המוצרים החדשים של החברה זכו לחשיפה נכונה והביאו לתוצאות שמשפיעות על קטגוריה שלמה”.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*