ייצוגית נגד תנובה אלטרנטיב בטענה כי שיווקה “פרוסות צהובה קלאסית” שהכילו שבבי מתכת

נטען בבקשה, כי פעולותיה של תנובה אלטרנטיב נעשו בקול ענות חלושה, בחזקת מעט מדי ומאוחר מדי, וכי למרות הודעתה, בפועל לא נאספו כלל המוצרים ואף נמכרו ברחבי הארץ גם לאחר הודעתה האמורה

בקשה לאישור תביעה ייצוגית הוגשה לבית המשפט המחוזי בתל אביב נגד חברת תנובה אלטרנטיב מעפולה בטענה כי שיווקה את המוצר הפופולארי “פרוסות צהובה קלאסית” כאשר הוא מכיל שבבי מתכת. זאת, בהתאם להודעה שפורסמה באתר משרד הבריאות ובה נאמר כי החברה מבקשת ליידע את הציבור כי בעקבות תקלה נקודתית קיים חשש להימצאות שבבי מתכת זעירים, בכמות מצומצמת של חפיסות “פרוסה צהובה קלאסית אלטרנטיב” טבעונית 200 גרם, בכשרות בד”צ העדה החרדית, וכי כל מי שמחזיק במוצר האמור מתבקש שלא לצרוך אותו ולפנות למוקד שירות הצרכנים של תנובה לקבלת מידע ושובר זיכוי. עוד נאמר במסגרת ההודעה האמורה, כי תנובה פועלת לאיסוף המוצרים מהמדפים.

צהובה קלאסית של תנובה אלטרנטיב. צילום מסך

בבקשה שהוגשה על ידי אמיר אור נטען, כי פעולותיה של תנובה אלטרנטיב נעשו בקול ענות חלושה, בחזקת מעט מדי ומאוחר מדי, וכי למרות הודעתה, בפועל לא נאספו כלל המוצרים ואף נמכרו ברחבי הארץ גם לאחר הודעתה האמורה. זאת, תוך שעשרות אלפי צרכנים של המוצר הפופולרי המשיכו לרכוש אותו ולסכן את עצמם בצריכת מוצרים המכילים שבבי מתכת.

בשל האמור מתבקש בית המשפט לחייב את תנובה אלטרנטיב לפצות את הצרכנים, בין שאלו רכשו את המוצרים ולא צרכו אותם, ובין שרכשו וצרכו אותם.

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*