ייצוגית נגד רשת נתח קצבים טענה להפרה של תקנות הגנת הצרכן – מחיר ליחידת מידה

המבקשת טוענת להפרה של תקנות הגנת הצרכן הקובעות כי יש חובה להציג על גבי מוצרים, יחד עם מחירם הכולל או בסמוך להם, את מחירם ליחידת מידה. כל זאת במקום הנראה לעין, בספרות ברורות וקריאות, על מנת לאפשר לצרכן לבצע בקלות השוואת מחיר

רשת נתח קצבים. צילום מדף הפייסבוק

בקשה לאישור תביעה ייצוגית בהיקף מצרפי מוערך של 3 מיליון שקל הוגשה לבית המשפט המחוזי בתל אביב כנגד רשת נתח קצבים הנחשבת כיום לאימפריית בשרים ייחודית בנוף הישראלי. זאת, בטענה להפרה של תקנות הגנת הצרכן (מחיר ליחידת מידה) הקובעות כי יש חובה להציג על גבי מוצרים יחד עם מחירם הכולל או בסמוך להם את מחירם ליחידת מידה.

כל זאת במקום הנראה לעין, בספרות ברורות וקריאות, על מנת לאפשר לצרכן לבצע בקלות השוואת מחיר בין מוצרים דומים בגדלים שונים, ולברור את המוצר שרכישתו היא הכדאית ביותר המשתלמת עבורו, ועל ידי כך לאפשר לו לבצע רכישה מושכלת.

ואולם טוענת המבקשת יפית דלה כי רשת “נתח קצבים” מפרה באופן שיטתי את הוראות תקנות הגנת הצרכן תוך כדי הטעיית ציבור הצרכנים, עת היא לא מציגה על גבי או בסמוך למוצרים את מחיר המוצרים ליחידת מידה. כפועל נוצא מכך נגרמים לצרכנים נזקים ממוניים ובלתי ממוניים כאחד, בשל חוסר האפשרות להשוות בין מוצרים דומים אשר גודלם ומחירם שונה.

תגובת נתח קצבים: “התביעה טרם התקבלה במשרדי החברה. לכשתתקבל, החברה/נתח קצבים תגיב ותעלה טענותיה במישרין בבית המשפט”.

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*