ייצוגית נגד רמי לוי בטענה להפרת תקנות להגנת הצרכן לגילוי מחיר של מוצרים בפיקוח

נטען כי ברשת נמנעים מפרסום באתר המכירות המקוון, במקום בולט לעין ובאותיות וספרות ברורות, את רשימת מוצריה הנמכרים במחירים מפוקחים ממשלתית, המגלה לצרכן את רשימת המוצרים המצויים בפיקוח ואת מחירו הכולל של כל מוצר

בקשה לאישור תביעה ייצוגית הוגשה כנגד רמי לוי שיווק השקמה בטענה להפרת תקנות הגנת הצרכן (חובת גילוי מוצר מזון בפיקוח). זאת בשל הימנעותה מפרסום באתר המכירות המקוון שלה, במקום בולט לעין ובאותיות וספרות ברורות, את רשימת מוצריה הנמכרים במחירים מפוקחים ממשלתית, המגלה לצרכן את רשימת המוצרים המצויים בפיקוח ואת מחירו הכולל של כל מוצר.

בעשותה כן, נאמר בבקשה שהוגשה על די דניאל זסלבסקי תושב חיפה לבית המשפט המחוזי בעיר, מונעת רשת רמי לוי מצרכני אתר המכירות המקוון שלה את זכותם הבסיסית לקבלת מלוא המידע על אודות המחירים המצויים בפיקוח ממשלתי וכן לכלכל צעדיהם בהתאמה. צעדים אשר היו מטבע הדברים עשויים להביא להוזלת סל הרכישה עבורם, כאשר בוודאי הם מוצאים עצמם פעמים רבות רוכשים מוצרים יקרים יותר חלף המוצרים שמחירם מפוקח ממשלתית.

המבקש סבור, כי מדובר בהתנהלות מכוונת אשר מטרתה להשיא את רווחיה של רשת רמי לוי על חשבון זכויותיהם המוקנות בדין של ציבור צרכניה.

בבקשה נאמר, כי רשת רמי לוי התחייבה במסגרת הליך משפטי קודם שהתנהל נגדה והסתיים בחודש אוקטובר 2017 להוסיף ולפרסם באתר שלה בכל עת רשימה עדכנית של מחירים מפוקחים, אשר בה מחיר המוצר מופיע לצידו. אולם, לדבריו, היא לא עשתה כן והמשיכה בהתנהלותה מפרת החוק, משל הייתה התחייבותה במעמדו של בית המשפט, מן הפה אל החוץ.

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*