ייצוגית נגד יבואנית קינדר, בטענה שהודעת החברה על גילוי סלמונלה במפעל בבלגיה נעשתה בקול ענות חלושה

מפעל החברה בבלגיה מייצר את ביצי ההפתעה Bons-schoko ו-Kinder. נטען כי למרות הודעת החברה, שפורסמה באתר משרד הבריאות - בפועל לא נאספו כלל המוצרים ואלו אף נמכרו ברחבי המדינה גם לאחר הודעתה, תוך שעשרות אלפי ילדים המשיכו לצרוך את המוצרים שעלולים להכיל חיידקי סלמנולה

ביצי ההפתעה Bons-schoko. מקור: הודעת החברה
ביצת קינדר. מקור: הודעת החברה על ריקול
ביצת קינדר. מקור: הודעת החברה על ריקול

בקשה לאישור תביעה ייצוגית בהיקף מצרפי מוערך של 28 מיליון שקל הוגשה לבית המשפט המחוזי בתל אביב כנגד פרימיום חברה לדברי מתיקה ולמסחר מחולון היבואן הרשמי של מוצרי פררו בישראל.

עניינה של הבקשה הוא במוצרי החברה אשר הכילו חיידקי סלמנולה, וזאת בהתאם להודעת החברה שפורסמה באתר משרד הבריאות בראשית השבוע בדבר גילוי ממצאי סלמונלה במפעל בבלגיה המייצר את ביצי ההפתעה Bons-schoko ו-Kinder, מוצרים שיובאו לישראל על ידה. קדמה להודעה זו הודעה אחרת של החברה, שפורסמה ביום רביעי בשבוע שעבר, אף היא באתר משרד הבריאות, שקראה לאיסוף חלק ממוצרי קינדר.

בבקשה שהוגשה על ידי אמיר אור נאמר, כי מדובר במוצרים הנצרכים על פי רוב על ידי ילדים ונמכרים במאות אלפי יחידות בישראל, במשך תקופה קצרה ביותר, וכי הצרכנים הללו מסתכנים בצריכת מוצרים המכילים חיידקי סלמונלה.

בבקשה נטען כי פעולותיה של החברה נעשו בקול ענות חלושה בחזקת מעט מדי ומאוחר מדי, ואף למרות הודעתה בפועל לא נאספו כלל המוצרים ואלו אף נמכרו ברחבי המדינה גם לאחר הודעתה, תוך שעשרות אלפי ילדים המשיכו לצרוך את המוצרים שעלולים להכיל חיידקי סלמנולה.

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*