ייצוגית נגד טמפו בטענה לשיווק פקק פגום במשקאות פפסי מקס שאינו אוטם את הבקבוק

לטענת המבקש, בשנתיים האחרונות הבקבוקים שיוצרו על ידי טמפו דולפים ואינם שומרים את המשקה מוגז, וכאשר הם במצב מוטה או שכוב הם גורמים ללכלוך גדול בסביבתם בשל זליגת המשקה

פפסי מקס (מתוך אתר הפייסבוק של החברה)

בקשה לאישור תביעה ייצוגית בהיקף מצרפי מוערך של 306 מיליוני שקל הוגשה לבית המשפט המחוזי בתל אביב כנגד חברת טמפו משקאות מנתניה. זאת, בטענה להטעיה צרכנית על ידי שיווק מוצר עם פקק תקול (פפסי מקס) במהלך השנתיים האחרונות. בבקשה נאמר, כי המדובר במוצר מוביל בתחום המשקאות הדיאטטיים, והמתחרה העיקרי של המותג קוקה קולה זירו, וכי המדובר במוצר הדגל של טמפו ופפסי העולמית.

לטענת המבקש, גיל גד, טמפו הנציגה הבלעדית של תאגיד פפסיקו ומותגיו הבינלאומיים – פפסי, פפסי מקס, סבן אפ, ומירינדה – שיווקה בשנתיים האחרונות את המוצר פפסי מקס עם בקבוקים בעלי פקק תקול שאינו נסגר כראוי, ובכך הוא אינו ממלא אחר ייעודו – לאטום את הבקבוק, לשמור את הגזים בתוכו ולמנוע את זליגת המשקה מהבקבוק.

לטענת המבקש, באמצעות עו”ד רון לוינטל, בשנתיים האחרונות הבקבוקים שיוצרו על ידי טמפו דולפים ואינם שומרים את המשקה מוגז, וכאשר הם במצב מוטה או שכוב הם גורמים ללכלוך גדול בסביבתם בשל זליגת המשקה. הבקבוקים התקולים מצוין בבקשה מגיעים בגדלים של 500 מ”ל ו-1.5 ליטר.

לדברי המבקש, קשה מאוד עד בלתי אפשרי לפתוח את הבקבוקים הללו בשל תקלה בפקק, קשה ו/או לא קל לסגור אותם לאחר פתיחתם, וכי לאחר פתיחת הבקבוקים יוצאים מתוכם הגזים מאחר שהפקק בהם אינו ממלא אחר ייעודו, דהיינו אינו אוטם את הבקבוק לפני ואחרי פתיחתו, אינו מגן מפני בריחת הגזים ואינו שומר את המשקה בתוך הבקבוק אלא גורם לזליגתו אל מחוץ לבקבוק.

בנוסף לסעד הכספי מתבקש בית המשפט להורות לטמפו לתקן את התקלה.

תגובת טמפו לא התקבלה עד עתה.

 

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*