ייצוגית נגד אסם בטענה שהיא משווקת את ביסלי במבה MIX ללא ציון שם היצרן ומענו

לטענתו, העובדה שפרטי היצרן ויתר פרטי החובה על פי דין לא מופיעים על האריזה יוצרת חוסר ודאות עבור הצרכנים, פוגעת באוטונומיה שלהם ובשיקול דעתם וגורמת להם לעגמת נפש

ביסלי במבה מיקס של אסם. צילום מסך
ביסלי במבה מיקס של אסם. צילום מסך

בקשה לאישור תביעה ייצוגית בהיקף מצרפי מוערך של 4.6 מיליון שקל הוגשה כנגד חברת אסם, בטענה לשיווק מוצר ללא ציון שם היצרן, מענו, ויתר פרטי החובה על פי דין על גבי האריזה. המבקש, מיכאל פריליך,  מציין כי המדובר בחטיף ביסלי במבה MIX אותו החלה אסם לשווק בשנת 2014 לקראת המונדיאל, חטיף המהווה מיקס / תערובת של החטיפים ביסלי ובמבה.

לטענתו, אילו ידע על הפגם האמור של אי ציון פרטי היצרן על אריזת המוצר או במקום בולט אחר, דבר היוצר חוסר ודאות עבור הצרכנים, פוגע באוטונומיה שלהם ובשיקול דעתם, וגורם להם לעגמת נפש, הוא לא היה רוכש את המוצר מלכתחילה.

לדברי המבקש, הוא רכש את המוצר האמור במועדים ובמקומות שונים על מנת לוודא כי אין המדובר בתקלה נקודתית בייצור, ורק לאחר שווידא את הדבר, החליט על הגשת הבקשה לבית המשפט.

אסם, נטען בבקשה שהוגשה לבית המשפט המחוזי בתל אביב, נהגה באופן פסול בעת שגרמה לצרכניה מצב של חוסר ודאות בבואם לרכוש מוצר שעלותו נעה בין 6 ל-7 שקלים בממוצע, ללא ידיעה מי הוא היצרן.

מאסם נמסר: “החברה טרם קיבלה את התובענה. לכשתקבל אותה, תלמד את הטענות ותגיב כמקובל בבית המשפט”.

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*