יוסי אדרי מונה למשנה למנכ”ל יקבי כרמל

החל את תפקידו ביקבי כרמל בשנת 2018 כסמנכ"ל המכירות והשיווק ולפני כשנה, עם שינוי המבנה הארגוני, מונה כסמנכ"ל מכירות ופיתוח עסקי. נדב ארנס ארד, מנכ"ל כרמל קורפ: אדרי מייצג את ערכי החברה בהם דפוס חשיבה של צמיחה עם יוזמה וחדשנות, הפגנת להט ונחישות מעל לכל אלו - אנושיות ושיתוף פעולה

יוסי אדרי משנה למנכ"ל כרמל קורפ. צילום: רפי דלויה

יקבי כרמל הודיע על מינויו של יוסי אדרי, עד כה סמנכ”ל מכירות ופיתוח עסקי של החברה, לתפקיד משנה למנכ”ל כרמל קורפ, בנוסף לתפקידו האמור.

יוסי אדרי החל את תפקידו ביקבי כרמל בשנת 2018 כסמנכ”ל המכירות והשיווק ולפני כשנה, עם שינוי המבנה הארגוני, מונה כסמנכ”ל מכירות ופיתוח עסקי. נמסר כי בתפקידיו ביקבי כרמל הוביל יוסי צמיחה  משמעותית בחברה, כמו גם בניית תשתיות ותהליכים ארגוניים במערך המכירות אשר תרמו  רבות להצלחתה ולחיזוקה של החברה.

יוסי נשוי ואב לשלוש בנות, מתגורר במבשרת ציון. לאחרונה, במסגרת הכשרתו והתפתחותו המקצועית, למד ב- London Business School שם התמקצע בתחום “פיתוח אסטרטגיה ליצירת ערך” (Developing Strategy for Value Creation).

נדב ארנס ארד, מנכ”ל כרמל קורפ: “אני שמח על קידומו של יוסי אדרי לתפקיד החדש. יוסי מייצג את ערכי החברה בהם דפוס חשיבה של צמיחה עם יוזמה וחדשנות,  הפגנת להט ונחישות מעל לכל אלו – אנושיות ושיתוף פעולה פורה. אין לי ספק שימשיך להוביל קדימה את התחומים עליהם מופקד ולהיות שותף מרכזי בעשייה הכוללת”.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*