יבואנית האלכוהול והיין א.ג.ת.ד נכנסת לשוק המזון

החברה מרחיבה את פעילותה הקמעונאית ומקימה חטיבת מזון לשיווק מותגי פרימיום בינלאומיים. במסגרת הקמת החטיבה, מקימה החברה מרלו"ג גדול באזור התעשייה בבית ליד לאחסון המוצרים המצוננים והיבשים, כולל חדרי קירור והקפאה בהשקעה של כ-200 מיליון שקל

א.ג.ת.ד –  AGAT & D – אחת מהחברות המובילות בתחום יבוא האלכוהול בשוק הישראלי, מרחיבה את פעילותה הקמעונאית ומקימה חטיבת מזון לשיווק מותגי פרימיום בינלאומיים. במסגרת הקמת החטיבה מקימה החברה מרלו”ג גדול באזור התעשייה כפר יונה ליד בית ליד לאחסון המוצרים המצוננים והיבשים. ההשקעה בהקמת המרלו”ג וחטיבת המזון נאמדת בכ-200 מיליון.

החברה נכנסת לשוק חדש ותשווק מגוון מוצרים, מקוויאר וביצי דגים, דרך שימורים ועד לחטיפים, שוקולד ושאר ממתקים של מותגים מאיטליה, רוסיה, אוקראינה, גרמניה, פולין, יוון וגם איחוד האמירויות.

בשלב ראשון חתמה חברת א.ג.ת.ד על הסכמי ייבוא ושיווק עם ענקית המזון האמריקאית Del monte, מותג המיצים האיטלקי Granini, מותג המזון הגרמני Dovgan, חברת המזון הרוסית Smak, מותג הממתקים האוקראיני Zolotoi VEK, מגוון חטיפי השוקולד הפולני Mateo, חטיפים מלוחים ומתוקים של חברת LAURIERI האיטלקית, חטיפי צ’יפס של חברת Hunter foods מאיחוד האמירויות, שימורי הזיתים של חברת Agata היוונית, קוויאר של חברת Lemberg הגרמנית, דגים מיובשים של חברת Bakreu הרוסית וביצי דגים של חברת Mr. Moris האיטלקית.

א.ג.ת.ד, בבעלותם ובניהולם של יבגני ואלכס טורגובצקי, כבר עשתה את צעדיה הראשונים כיבואנית מזון במנעד מצומצם יחסית ועתה היא פותחת את החטיבה שמרחיבה את מגוון מותגי הפרימיום אותם היא משווקת ובכוונתה להרחיב פעילות זו. החברה מייבאת יינות ומשקאות אלכוהוליים מרחבי תבל. היא נוסדה בשנת 1999 ווממוקמת באזור התעשייה של נתניה. היעוד המרכזי של החברה הוא בניית מערך שיווק ולוגיסטיקה.

יבגני טורגובצקי, בעלים ומנכ”ל א.ג.ת.ד: “לאחר שנים של ניסיון ומוניטין בתחום ייבוא האלכוהול והיין לישראל, זה אך טבעי שחברת א.ג.ת.ד תתרחב לשוק מותגי הפרימיום ומוצרי המזון. העלייה בביקושים, הטעם הישראלי שמשתנה ופונה יותר ויותר לשוק הבינלאומי והרצון לצרוך מוצרי איכות בלעדיים – הביאו אותנו להיכנס לשוק המזון ולהמשיך להתייצב ברשתות השיווק, המעדניות וחנויות האלכוהול והיין המובילות בישראל גם עם מותגי המזון שאנו מתחילים לייבא. זוהי השלמה טבעית לפעילותה של החברה, שרק תלך ותתרחב, כמו התחרות בשוק המזון הישראלי”.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*