יאיר שפירא מונה למנכ”ל יקב רמת הגולן

יחליף את מנכ"לית היקב ענת לוי. המינוי ייכנס לתוקף החל מאוקטובר 2017

יקבי רמת הגולן, צילום: אתר החברה
יקבי רמת הגולן, צילום: אתר החברה
יאיר שפירא, צילום יח"צ
יאיר שפירא, צילום יח”צ

יקב רמת הגולן הודיע ביום א’ השבוע על מינויו של יאיר שפירא למנכ”ל יקב רמת הגולן. שפירא יחליף את מנכ”לית היקב ענת לוי. המינוי יכנס לתוקף החל מאוקטובר 2017.

יאיר שפירא מביא עמו לחברה ניסיון רב בשיווק, מכירות וניהול כללי. לפני מינוי זה שימש כמנכ”ל חברת קפה לנדוור בע”מ במשך ארבע שנים ולפני כן כיהן במספר תפקידי ניהול בחברה.

[hide for=”!logged”][/hide][hide for=”logged”]


אתר E-FOOD חסום בחלקו למשתמשים רשומים בלבד.ניתן להרשם לתקופת היכרות מיידית ובחינם

[/hide]לדברי יונתן בשיא, יו”ר יקב רמת הגולן, “יאיר שפירא מביא עמו ניסיון רב בהתוויית אסטרטגיה, הנעת תהליכים, פיתוח עסקי  ויצירת ערך לחברות. אני בטוח שניסיונו ומומחיותו יתרמו להמשך צמיחת יקב רמת הגולן”.

עוד הוסיף בשיא: “ברצוני להודות לענת לוי על תרומתה הגדולה להובלת היקב בתשע השנים האחרונות ועל מהלכים משמעותיים שביצעה שתרמו ליצירת ערך, בידול והובלה של היקב. אני מאחל לה, בשם הדירקטוריון, הצלחה רבה בהמשך דרכה”.

יקב רמת הגולן נוסד בשנת 1983 ונחשב למוביל באיכות היינות, באיקלום וגידול זני גפן יין חדשים ובטכנולוגיה חדשנית. ביקב מציינים כי פעילותו שינתה את תפיסת עולמו של הצרכן הישראלי, מיסדה את תרבות היין בארץ ונחשבת לסמן המוביל שלה והציבה את ישראל על מפת היין העולמית.

בשנת 1996 זיהו השותפים את הפוטנציאל הטמון באדמות הגליל העליון והחלו בנטיעת כרמי יין ובשנת 2000 נוסד רשמית יקב הרי גליל בבעלות משותפת  של יקבי רמת הגולן וקיבוץ יראון. [hide for=”!logged”][/hide][hide for=”logged”]


אתר E-FOOD חסום בחלקו למשתמשים רשומים בלבד.ניתן להרשם לתקופת היכרות מיידית ובחינם

[/hide]

סה”כ מונה היקב 100 עובדים והמחזור השנתי מוערך בכ-220 מיליון שקל.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*