אוכלים עם העיניים בכנס Sodexo on site

נושא הכנס היה חדשנות בתחום האוכל, בשיתוף תנובה שף, והוא עסק בפיתוח והתאמה של כלים ופתרונות קולינריים, שיווקיים ועסקיים מתקדמים, על פי צרכי הלקוחות והטרנדים החמים

כנס אוכלים עם העיניים. צילום: שני בריל
כנס אוכלים עם העיניים. צילום: שני בריל

בסוף השבוע שחלף ערכה חברת Sodexo on site, חברה לאספקת שירותים לעסקים, כנס מקצועי לעובדים שאורגן על ידי תנובה שף, חטיבת המכירות לשוק המקצועי של קבוצת תנובה, תחת האסטרטגיה “גורמים לאוכל לעבוד טוב יותר”, באמצעות פיתוח והתאמה של כלים ופתרונות קולינריים, שיווקיים ועסקיים מתקדמים, על פי צרכי הלקוחות.

כנס אוכלים עם העיניים. צילומים: שני בריל
כנס אוכלים עם העיניים. צילומים: שני בריל

בכנס לקחו חלק כ-60 נציגים ועובדים של חברת Sodexo on site במסעדה אותה מפעילה החברה במטה חברת מגדל בפתח תקווה. נושא הכנס היה “אוכלים עם העיניים”, ועסק בטרנדים וחדשנות בתחום האוכל, בעולם טכנולוגי מתקדם.

הכנס כלל הרצאה בנושא הטרנדים החמים המובילים בתחום האוכל, שהועברה על ידי אפרת שטיינברג, מנהלת שיווק תנובה שף. בנוסף, הרצתה נעמי אבליוביץ’, אדריכלית, גסטרונומית ויועצת קולינרית, בנושא “סטיילינג אוכל בעולם ויזואלי”. אבליוביץ’ הציגה רעיונות ישימים לסטיילינג בתחום ההסעדה המוסדית, השאולים ממגוון עולמות תוכן, בהם תחום המסעדנות, האירועים וכן עולם העיצוב בכלל.

בחלק השני של האירוע הוצגה פרזנטציה קולינרית, עם מגוון עשיר של מנות וקונספטים חדשניים, המושפעות מהטרנדים בתחום המזון, בהם דוכני אוכל רחוב, עמדות שף, וכן פתרונות קולינריים ייחודיים בתחום הטבעוני/צמחוני ופרווה, בניצוחו של השף הבכיר של תנובה שף, אלון ארליך, ובליווי עיצובי של נאוה דרופמן, מהמיתוגיה.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*