טמפו תעשיות בירה מבקשת את אישור בית המשפט לשינוי מבני בחברה וייעול פעילותה העסקית

טמפו תעשיות בירה תעביר לחברת טמפו אחזקות את החזקותיה בחברת טמפו משקאות, כאשר במסגרת זו יועברו לה מרכיבי ההון העצמי של טמפו תעשיות בירה המיוחסים לחברת טמפו משקאות. בחברה מציינים שאין חשש סביר כי יהיה בביצוע השינוי המבני כדי לפגוע ביכולתה לעמוד בחבויותיה לנושיה

טמפו משקאות בנתניה

חברת טמפו תעשיות בירה מבקשת את אישור בית המשפט המחוזי בלוד לשינוי המבני בחברה וייעול פעילותה העסקית. זאת באופן שבו תופרד הפעילות התעשייתית של טמפו תעשיות בירה מפעילות הנדל”ן שלה, כאשר הפעילות התעשיתית תועבר לחברת טמפו אחזקות (2021) אשר הוקמה לצורך ביצוע השינוי המבני. זאת, לדברי טמפו תעשיות בירה, על מנת למקד ולפתח את המערך הניהולי, התפעולי והעסקי ביחס לכל אחת מפעילויות התעשייה והנדל”ן על מנת לאפשר את פיתוחן המיטבי.

טמפו תעשיות בירה, נאמר עוד בפנייה לבית המשפט, תעביר לחברת טמפו אחזקות את החזקותיה בחברת טמפו משקאות, כאשר במסגרת זו יועברו לה מרכיבי ההון העצמי של טמפו תעשיות בירה המיוחסים לחברת טמפו משקאות.

בנוסף, במסגרת השינוי המבני תעביר חברת טמפו השקעות (1981), שהיא ללא פעילות עסקית, לטמפו תעשיות בירה (בעלת 60% ממניותיה) את אחזקותיה בחברה בשיעור 2.85%. בבקשה לבית המשפט נאמר כי לפני כחודשיים התקבלה החלטת רשות המסים המאפשרת את השינוי המבני בטמפו.

לדברי טמפו תעשיות בירה, לא קיים חשש סביר כי יהיה בביצוע השינוי המבני כדי לפגוע ביכולתה לעמוד בחבויותיה לנושיה. בבקשה נאמר כי סך ההתחייבויות השוטפות של החברה נכון לחודש מרץ עמד על כ-24 מיליון שקל ונובע בעיקרו מ-19 מיליון שקל התחייבויות לחברות בנות שאינן פעילות. סך ההתחייבות הלא שוטפות עמד על כ-15 מיליון שקל ונובע בעיקרו ממיסים נדחים והתחייבויות בגין הטבות לעובדים. סך ההתחייבויות לנושים הלא מהותיים נכון למחצית חודש אוגוסט עמד על כ-22 מיליוני ששקל.

טמפו מבקשת לאשר לה כינוס אסיפות נושים לצורך דיון וקבלת החלטה בקשר לשינוי המבני.

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*