טמפו תובעת עובד ותיק לשעבר בטענה ששלשל לכיסו כספים שהגיעו לה מלקוחותיה

טמפו טוענת כי על הנתבע לפצותה בשל החוסרים שנגרמו לה באופן ישיר וכן על פגיעתו בתדמיתה. בנוסף, על פי הסכם העבודה עליו הוא חתום, עליו להשיב לה את שווי החוסרים בגין הסחורה עליה הופקד

טמפו משקאות בנתניה

חברת טמפו משקאות הגישה לבית הדין האזורי לעבודה בתל אביב תביעה בסך 320 אלף שקל נגד עובד ותיק לשעבר בחברה. זאת, בטענה לפיה בתחבולה של ממש, במרמה, בהפרת אמונים ותוך ניצול האמון הרב שרכשה לו החברה, שלשל לכיסו כספים שהגיעו לה מלקוחותיה.

בתביעה נאמר כי תפקידו של הנתבע היה לשנע את הסחורה מהמחסן ללקוחות החברה, וכן לאסוף סחורה שהוחזרה לצורך מתן זיכוי ללקוחות, וכן לגבות תשלומים מהלקוחות ולהעבירם לחברה.

לדברי טמפו, הנתבע הקים למעשה “מיזם” של זיוף מסמכים ותעודות משלוח ושלשל לכיסו כספים שהגיעו לחברה. עובדה זו, נאמר בתביעה, התגלתה באקראי לאחר שטמפו נחשפה לפערים משמעותיים וסתירות בין הזמנות הלקוחות לבין תעודות המשלוח שסיפק הנתבע לחברה.

טמפו טוענת כי על הנתבע לפצותה בשל החוסרים שנגרמו לה באופן ישיר וכן על פגיעתו בתדמיתה. בנוסף, על פי הסכם העבודה עליו הוא חתום, עליו להשיב לה את שווי החוסרים בגין הסחורה עליה הופקד, וכן עליו להשיב לה את חובותיו הכספיים האחרים כלפיה על פי התחייבויותיו בכתב.

בנסיבות פיטוריו עקב מעשיו החמורים, המהווים הפרה בוטה של חובות תום הלב והנאמנות ואשר כללו גניבה ממעסיק, מרמה והפרת אמונים, מבקשת טמפו מבית הדין לקבוע כי הנתבע אינו זכאי לפיצויי פיטורים.

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*