טיול של טבע ויין ביקב ברבדו

טיול ג'יפים בשפלת יהודה בין מטעי הגפנים של היקב, טעימות יין וההיסטוריה של היין המקומי. אפשרות גם לחבילת פרמיום שתכלול ארוחת שף

סיור ג'יפים וטעימות יין בכרמי יקב ברבדו. צילום: חן ראובן
סיור ג'יפים וטעימות יין בכרמי יקב ברבדו. צילום: חן ראובן

יקב ברבדו ממוקם באחד מאזורי היין היפים בארץ – מורדות שפלת יהודה. היקב, שהוקם ב-2001, יושב בלב כרמיו, ליד היישוב כרמי יוסף, בשיפולי הרי יהודה, על אדמת גיר כבדה ועשירה באבן. כל מגוון יינות היקב מופקים מענבים הגדלים בכרמים הסובבים את היקב – Estate Winery. היינות הם פרי ידע מצטבר של הייננים פרופ’ בן עמי ברבדו ופרופ’ עודד שוסיוב והעיקרון המנחה אותם: מן הכרם – לבקבוק, החל מהיכרות עמוקה עם כל חלקה וטיפול חקלאי מוקפד, ועד ליצירה של יינות איכותיים.

סיור ג'יפים וטעימות יין. צילום: חן ראובן
סיור ג’יפים וטעימות יין. צילום: חן ראובן

הכרמים, הנופים, וההיסטוריה של האזור שופעים וביקב ברבדו יצאו ביזמה של טיול ג’יפים ייחודי, המלווה במדריך מנוסה ומקצועי המוביל את המשתתפים לשבילים קסומים במרחבים הירוקים. הטיול יעבור בין מטעי גפנים, תצפיות נוף מרהיבות והיסטוריה על אודות נבכי היין. להשלמת החוויה יגיעו המטיילים לסיור ביקב ברבדו,  המלווה בהסבר על היסטוריית היקב ותהליך ייצור היין וכן תיערך סדנת טעימות יין בה יוטעמו מיטב יינות ברבדו לצד גבינות איכותית ממחלבות האזור, מגש ירקות עשיר, זיתים ושמן זית מבית הבד המקומי ומגוון לחמים טריים.

כרמי יקב ברבדו. צילום: חן ראובן
כרמי יקב ברבדו. צילום: חן ראובן

הטיול מותנה במינימום ארבעה משתתפים (בכל ג’יפ  5-6 מקומות) והוא יימשך כשעתיים וחצי, כאשר יש אפשרות למסלול ארוך יותר ומאתגר יותר. במהלך הטיול תהיה הפסקת קפה/תה וכיבוד קל. ישנה אפשרות לחבילת פרמיום שתכלול ארוחת שף פרטי. פרטים ביקב.

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*