חקלאי גרנות יתחילו לשווק אפרסמונים ישירות לרשתות המזון

לאחר השקה מוצלחת של אבוקדו ופירות וירקות ממותגים אחרים, ממשיכה התארגנות הקיבוצים של גרנות בהרחבת הסל. האפרסמונים ישווקו באריזות מיוחדות עליהן מתנוססות תמונותיהם של החקלאים המגדלים

אפרסמון חקלאי גרנות. צילום: גיורא מרום

פרי חדש מצטרף לשיווק הפירות והירקות של חקלאי גרנות: אפרסמון. ההתארגנות החקלאית, המשווקת תוצרת חקלאית ישירות לסופרים, מוסיפה לסל התוצרת החקלאית אפרסמון כתום, אשר ישווק לרשתות השיווק המובילות, לשווקים הפרטיים ולחנויות המתמחות. לדברי תמיר בושניצקי, מנהל חקלאי גרנות שוק מקומי, “לאחר החדרה מוצלחת של אבוקדו ומגוון פירות הדר וירקות, אנו שמחים לצרף גם את האפרסמון, המגיע אלינו ממשק אלמגור בביצרון, המשווק את תוצרתו תחת חקלאי גרנות”.

אפרסמונים בבית האריזה. צילום: גיורא מרום

האפרסמון הוא אחד הפירות העשירים בוויטמין A, החיוני לראייה תקינה, לתפקוד מערכת החיסון, לשלמות תאי העור, להתפתחות איברים בעובר ולגדילה תקינה. שילוב אפרסמון בתפריט יכול לסייע בצריכת ויטמין A מספקת. האפרסמון מהווה מקור לנוגדי חמצון המסייעים בהפחתה של רמות השומנים בדם. האפרסמון מכיל שורה של רכיבים נוספים התורמים לבריאות הלב וכלי הדם: נוגדי החמצון ויטמין C וויטמין E המעכבים את חמצון ה LDL (“הכולסטרול הרע”), ויטמין B6, קרוטנואידים נוגדי חמצון ונוגדי דלקת, סיבים תזונתיים ועוד. האפרסמון הוא אחד הפירות העשירים ביותר בסיבים תזונתיים, אפרסמון בינוני יספק כ-16% ממנת הסיבים התזונתיים היומית המומלצת.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*