חוק לחוד, גזיבו לחוד

המסעדה על חוף ימה של הרצליה, מתעלמת במופגן מהחוק האוסר להוסיף לחשבון דמי שירות. סיפור בהמשכים

גזיבו, על חוף ימה של הרצליה, לא רחוק ממלון השרון, היא מהמקומות האטרקטיביים ביותר בימים אלה. היא ממוקמת גבוה מעל לחוף, מאפשרת להגיע אליה בלי לדרוך על החול הרך ומציעה נוף מקסים גם בשעות היום המהבילות וגם השעות הערב, בזכות תכנון תאורה מתוחכם. למקום מגיעים גם לא מעט דמויות בכותרות כמו ארקדי גאידמק שהתרוצץ במסעדה, הלוך ושוב, אחרי נכדתו המקסימה.

הגענו השבוע בשעות החום בצהריים. הזמנו סלט בריאות שהיה חביב ולצדו איקרה שהייתה לא פחות ממעולה והזכירה לי את האיקרה מבית אמא. לצדן הזמנו שתי סטלות של חצי ליטר, שהיו קרות כמו שצריך. הזמנו חשבון וביקשנו להוסיף שירות. המלצר החביב הפתיע: השירות כבר כלול, אם תרצו להגדיל נשמח. לא שמנו לב אך בחשבון שהגיע אכן הוסיפו 12% שירות. הסברנו למלצר שזה מנוגד לחוק. התפריט צריך לכלול את המחיר הסופי של כל מנה (בתפריט גם לא צוין תוספת של 12%). לא ידעתי – אמר המלצר. שילמנו ונפרדנו.

יומיים מאוחר יותר, בשעות הערב, הגענו שוב. היינו סקרנים לדעת אם ה-12% היה יוזמה של מלצר לא מנוסה או מדיניות של המסעדה. אם נדייק הייתה עוד סיבה לביקור: זכרנו היטב את האיקרה המעולה שאפשרה לחוש בטעם ביצי הדגים והיתה טרייה מאוד, להבדיל ממה שקורה עם איקרה בלא מעט מסעדות. האיקרה ענתה שוב על הציפיות. גם סלט הפטוש, שהוגדר כלבנוני, ענה על ציפיותיה של חובבת המוצרים הבריאותיים.

כאשר הגיע החשבון התברר שה-12% מופיעים שוב. רק שהפעם לא הזהירו אותנו, כך שמי שלא שם לב ולא מתבונן בחשבון עלול לשלם פעמיים שירות. לידיעת פקחי משרד התעשייה והמסחר.

א.ל.


גזיבו

רמת ים 6

חוף הים הרצליה

טל’ 09-9502000

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*