חדש: Snickers Creamy עם שכבה קרמית של חמאת בוטנים

סניקרס, מותג חטיפי השוקולד, משיק מוצר חדש וקבוע לסדרה לקראת הוולנטיינס דיי, כאשר אריזת החטיף הבודד מכילה שני ברים שאפשר לחלוק עם בני הזוג או עם החברים

סניקרס קרימי. צילום: יח"צ

סניקרס, מותג חטיפי השוקולד המוביל של חברת מרס, משיק מוצר חדש וקבוע לסדרה לקראת הוולנטיינס דיי – סניקרס קרימי חמאת בוטנים. בתוך אריזת החטיף הבודד מחכה הפתעה – שני ברים, שאפשר לחלוק עם בן/ת הזוג, או עם החברים הכי טובים. כל בר בחטיף מכיל פחות מ-100 קלוריות מבלי להתפשר על הטעם.

סניקרס קרימי עשיר בשכבה קרמית של חמאת בוטנים, קרמל, בוטנים קצוצים וכל הדברים הטובים האלו עטופים בשוקולד חלב עשיר הטעים והמוכר.

קלי לוין אופק, מנהלת מותגי השוקולד במרס ריגלי ישראל: “אנו במרס מקפידים להקשיב לקולות הצרכנים ומתחדשים לעיתים תכופות בהתאם לטעמים החדשים והמבוקשים בשוק. כך פותח סניקרס קרימי כמענה לצרכנים המחפשים להכיר ולהתענג על טעמים מיוחדים במעט קלוריות. חמאת בוטנים הוא טעם אהוב במיוחד בשנים האחרונות ושילובו בשכבה קרמית בשוקולד העשיר של סניקרס הוא השילוב המושלם. כעת ניתן להתפנק, להתענג וכל זה בפחות מ-100 קלוריות לבר”.

 מרס (MARS)

תאגיד הממתקים הבינלאומי מרס נוסד בארצות הברית לפני יותר ממאה שנים ומייצר בעיקר ממתקים ושוקולדים מוכרים  כגון M&M’s, Snickers, Skittles, Orbit ועוד רבים וטובים, אך גם מוצרי מזון נוספים וכן מזון לחיות מחמד. לתאגיד הבינלאומי מחזור מכירות של 35 מיליארד דולרים בשנה וכ-125 אלף עובדים ב-82 מדינות. בישראל מועסקים כ-60 עובדים במטה החברה ברעננה.

מחיר – 3.9 שקלים.

סניקרס קרימי. צילום: יח”צ

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*