חדש מיקבי כרמל: ארבע סדרות האיכות Carmel Signature

נדב ארנס ארד, מנכ"ל יקבי כרמל: מדובר ביינות היוקרה של יקבי כרמל ותחת חופת המותג מצויים 14 מהכרמים הטובים ביותר ביקב המקבלים טיפול איכותי דיפרנציאלי ומותאם. בשל כך הם מאפשרים לבטא את הטרואר הייחודי וכן למקסם את פוטנציאל היין באיכויות הגבוהות ביותר

סדרות כרמל סיגניצ'ר. צילום: אייל קרן

יקבי כרמל משיקים את ארבע הסדרות של Carmel Signature – יינות יוקרה מהכרמים האיכותיים של היקב, במיתוג חדש.

נדב ארנס ארד. צילום: שוקה כהן
נדב ארנס ארד. צילום: שוקה כהן

ביקב מציינים, שיש רגעים ששווה לחכות בשבילם. לדברי נדב ארנס ארד, מנכ”ל יקבי כרמל: “Carmel Signature הוא מותג יינות היוקרה של יקבי כרמל ותחת חופתו מצויים 14 מהכרמים הטובים ביותר ביקב המקבלים טיפול איכותי דיפרנציאלי ומותאם. בשל כך הם מאפשרים לבטא את הטרואר הייחודי, וכן למקסם את פוטנציאל היין באיכויות הגבוהות ביותר. הכרמים נבחרו בקפידה על ידי המומחים שלנו, אשר עיבדו את נתוניהם, החל מתנאי הקרקע וכלה בכורמים המטפחים אותה. הכרמים עצמם פזורים ברחבי הארץ, בנקודות גובה שונות, המאפשרות גיוון בזנים המקבלים, כל אחד, את התנאים הטובים ביותר לגידולו”.

יוסי אדרי, סמנכ”ל מכירות ושיווק ביקבי כרמל: “כחלק מקידום יינות הפרמיום של יקבי כרמל, החלטנו לייצר הפרדה מיתוגית תחת תת מותג ,,’Carmel Signature, כאשר עיצוב התווית מותאם לדרך בה בוחרים צרכני הפרמיום את היינות. החלטה זו באה לצד מספר רב של צעדים שנעשים ביקב, שמטרתם להשביח עוד ועוד את איכות הפרמיום לכל אורך תהליך הכנת היין – מבחירת הכרמים ועד ליישון בבקבוק. כמו כן, אנו מרחיבים את פורטפוליו המותגים של יינות היוקרה של יקבי כרמל עם מותג פורט חדש ויינות נוספים בסדרת Single Vineyards“.

כרם ואדי מילק – כרם ותיק של קאריניאן

כדי למצות את מלוא הפוטנציאל של הענבים ולייצר מהם את הבלנד הייחודי והמושלם, הכורמים והייננים של יקבי כרמל בניצוחו של היינן הראשי יפתח פרץ, מטפלים בהם בקפדנות הראויה ומכוונים אותם להתפתחות מיטבית מבלי להאיץ בתהליכים השונים, זאת, תוך שמירה על המסורת העשירה של יקבי כרמל, ובמקביל חתירה מתמדת לחדשנות.

Vats 4 red. צילומים: אייל קרן

יפתח פרץ, היינן הראשי של יקבי כרמל: ” החלק הכי חשוב בתהליך היינני הוא בחירת הכרמים. מרגע שנבחר הכרם – תפקידנו כייננים הוא לשמור עליו ולטפח אותו על מנת שיניב את הענבים בעלי האיכויות הגבוהות ביותר שניתן. מכאן ועד טיפת היין האחרונה שנותרה בבקבוק – התפקיד היחידי שלנו הוא לעודד ולהעצים את האיכויות הייחודיות של הענבים. להוציא מהם את המיטב שבהם ולממש את מלוא הפוטנציאל הגלום בהם, באהבה, בהקפדה, ובמינימום התערבות”.

הפורטפוליו של Carmel Signature כולל ארבע סדרות הנבדלות זו מזו הן בטרואר והן ברמת המחיר וכן שני יינות אייקוניים:

סדרת Mediterranean VATS – סדרת יינות בסגנון ים תיכוני. יינות הסדרה מבוססים על זני ענבים הממקסמים את הפוטנציאל שלהם באקלים הישראלי החם ומופקים בטכניקה ייחודית. התוצאה: יינות פירותיים, רעננים, עשירים ועסיסיים.

בסדרה שלושה יינות בעלי נראות חדשה ומתוחכמת: 4 VATS אדום יבש 2019, 2 VATS לבן חצי יבש 2019 ו- 2 VATS רוזה 2019.

מחיר: 65 שקל.

מעליא בסגנון פורט

MA’ALYA (מעליא – מעולה, מושלם בארמית) – יין מתוק מחוזק בסגנון פורט. מעליא מיוצר מענבים אדומים מאזור הרי ירושלים. היין עבר תסיסה חלקית כדי לשמור על מתיקות הענבים, חוזק בכהל משובח, הושרה על קליפותיו ולבסוף התבגר במשך שנה בחביות בנפח של 300 ליטר.

מחיר: 100 שקל

קריניאן מכרם ואדי מילק

סדרת Vineyards – סדרת יינות המופקים מכרמים נבחרים וייחודיים הנטועים בתתי אזורי גידול היין האיכותיים והמיוחדים ביותר בישראל. הטרואר הייחודי של תתי האזורים שנבחרו מוסיף חותם איכות נוסף לסדרה. הכרמים מטופלים במקצוענות ובדייקנות, במסירות ובקפדנות, על מנת להפיק יינות באיכות הגבוהה ביותר המביאה לידי ביטוי ומייצגת נאמנה את האופי המיוחד של זן הענבים, תתי אזור הגידול ואיכותם.

בסדרה שישה יינות: כרמל קברנה סוביניון מרום הגליל 2016, שני (בלנד בורדו) מרום הגליל 2016, סירה / מורוודר מרום הגליל 2016, שרדונה מרום הגליל 2017, סוביניון בלאן צפון הגולן 2017, גוורצטרמינר צפון הגולן 2018.

מחיר: 80 שקל

שירז מכרם עין זיתים

סדרת Single Vineyards – סדרה בעלת מורשת ארוכה שנים המופקת מכרמים המניבים באופן עקבי ענבים באיכות גבוהה במיוחד. תהליך הפקת היינות בסדרה מוקפד מאוד ומשלב בין הסטנדרטים הגבוהים ביותר בייצור תוך שמירה על זהות חלקות הכרם. בסדרה שלושה יינות ותיקים (קברנה אדמון 2015, שיראז קיומי 2015 ומלבק אדמון 2016) וארבעה חדשים: Old Vines פטיט סירה מגפנים בוגרות מכרם גוברין 2018, Old Vines קריניאן מגפנים בוגרות מכרם ואדי מילק 2018, Pureness Concrete סירה מכרם עין זיתים 2018 וגווצטרמינר Late Harvest מכרם תל מחפי 2019.

120 שקל – מחיר ליינות סינגל ויניארד

140 שקל – מחיר ליינות Old Vines ו-Pureness Concrete

גוווצטרמינר Late Harvest מכרם תל מחפי 2019

Carmel Mediterranean 2017: יין אדום יבש מוערך ועתיר מדליות המורכב מזנים ים תיכוניים שחלקם התבגר בנפרד וחלקם יחד, במשך תקופה של 15 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי. התוצאה: טעם עוצמתי, פירותי, מתובל ופראי.

מחיר: 150 שקל

Carmel Limited Edition 2017: יין אדום יבש שנחשב לאייקון של סדרת Carmel Signature. מתכתב עם המסורת הצרפתית של הברון רוטשילד שייסד את יקבי כרמל במאה ה-19 ומורכב מזני קברנה סוביניון, מרלו, פטי ורדו ומלבק שהתבגרו בחביות עץ אלון צרפתי במשך 16 חודשים. התוצאה: טעם אלגנטי, מעודן והרמוני בעל גוף מלא ועשיר.

מחיר : 220 שקל

את יינות Carmel Signature ניתן להשיג בחנויות היין המתמחות ובאתרי האונליין שלהן.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*