חדש לקיץ ממבשלת אלכסנדר: מארז בלונד

מארז מעוצב המכיל רביעיית בירות אלכסנדר בלונד בנפח 330 מ"ל

מארז רביעייה אלכסנדר בלונד. צילום: איל קרן

חדש ממבשלת אלכסנדר: מארז מעוצב המכיל רביעיית אלכסנדר בלונד בנפח 330 מ”ל, הבירה הנמכרת ביותר של מבשלת אלכסנדר, בצורה זמינה ונגישה יותר לרכישה כמאגדת.

אלכסנדר בלונד היא בירה ממשפחת ה-ALE והיא פרשנות של מבשלת אלכסנדר לסגנון ה-Blonde האנגלי, עם עושר הטעמים והניחוחות, אך בהגשה יותר קלילה המתאימה למזג האוויר והטמפרמנט הישראלי. ל-Blonde צבע זהוב בהיר, ניחוח פירותי ואיזון מדויק בין מרירות הכשות למתיקות הלתת.

5.3% אלכוהול.

רביעיית בירות אלכסנדר בלונד. צילום: איל קרן

מבשלת אלכסנדר היא מבשלת בירה בוטיק ישראלית, שהוקמה בשנת 2008 עם מטרה לייצר בירה קראפט ישראלית מעולה, שתעמוד בשורה אחת עם מיטב המבשלות בעולם. המבשלה מייצרת בירה טרייה, לא מסוננת ולא מפוסטרת במגוון סוגים וטעמים. הבירה מיוצרת מחומרי גלם באיכות הגבוהה ביותר, בשיטות בישול מתקדמות ובכמויות קטנות שמאפשרות הקפדה ושליטה מלאה באיכות.

על בירת קראפט – בירת הקראפט היא הטרנד החם ביותר בשוק הבירה בארה”ב, ומהווה כ-25% מהיקף צריכת קטגוריה הבירה. מדובר במשקה “בעבודת יד” המאופיין בעיקר בבישול במבשלות קטנות שכוללים טעמים חדשניים וסגנונות מיוחדים – דבר שלא מתאפשר בייצור מאסיבי והמוני של מבשלות גדולות ומסחריות. הטרנד כולל מגוון אדיר של סגנונות – מבירות פירותיות וקלילות ועד לבירות כבדות ועשירות. הוא התפשט בשנים האחרונות גם בישראל וגרר הקמה של מבשלות קראפט רבות ברחבי הארץ.

להשיג בסניפי רשת מגה ביתן ברחבי הארץ ובאתר האונליין.

מחיר למארז רביעייה: 50 שקל.

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*