חגיגת אביב מסורתית בחצר יקב ויתקין

היקב ישיק ארבעה יינות אדומים חדשים מסדרת ויתקין – הפרימיום של היקב

יקב ויתקין

בציר חדש. יקב ויתקין, שנחשב לחלוץ היינות הים תיכוניים בישראל, יערוך ב-1 באפריל, מוצאי שבת, את חגיגית האביב המסורתית בחצר היקב. באירוע יושקו יינות פרמיום אדומים חדשים מסדרת ויתקין – פטיט סירה2011, קריניאן 2013, קברנה פרנק 2014 ופינו נואר 2013.

[hide for=”!loggedd”]
לדברי יינן היקב, אסף פז, “באירוע ההשקה ניתן יהיה לטעום לראשונה את יינות העילית של היקב מהבצירים החדשים, שחלקם התיישן בבקבוק קרוב לארבע שנים. זוהי הזדמנות נדירה לטעום כמעט את כל מניפת יינות היקב באירוע יחיד לצד הבצירים החדשים. הבצירים החדשים של כל יין ממשיכים את הקו הסגנוני הברור של היקב: מאפיינים ברורים של כל זן באזור הגידול שלו, עושר טעמים ומורכבות לצד רעננות ברורה וחדה היוצרים יינות אלגנטיים, בעלי עצמה ועומק. טעימת היינות שלנו ביקב במהלך אירוע חגיגי ומלא שמחה מהווה עבורנו חגיגה כפולה – מצד אחד – שיאו של תהליך יצירה שמתחיל בבציר, ומצד אחר – הזכות לחלוק את היצירה עם קהל הלקוחות הנאמן שלנו”. על הצד הקולינרי יופקד קייטרינג meat&sweet המתמחה באוכל דרום אמריקאי בדגש על אסאדו. את האירוע תלווה מוסיקת ג’אז חיה של להקת הג’אזלנים.

עלות הכניסה 50 שקל לאדם או 30 שקל בהרשמה מראש. המחיר כולל כוס יין איכותית במתנה וכן טעימה של כל יינות היקב. דמי כניסה יקוזזו במלואם ברכישת היין.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*