חברת Ripples תשתף פעולה עם מותג האלכוהול Chandon מבית לואי ויטון

ריפלז (Ripples) הישראלית מפתחת פלטפורמה שיווקית על ידי הדפסה של תמונות ומסרים על גבי משקאות בעלי שכבת קצף. מותג היין המבעבע שנדון משיק קמפיין קוקטיילים אינטראקטיבי חוצה יבשות וריפלז פיתחה עבור הקמפיין דיו אדום להדפסה ובוט בפייסבוק מסנג'ר לתקשורת עם הלקוחות

הדפסת דיו על קצף הקוקטיילים של ריפלז. צילום: יח"צ

חברת ריפלז (Ripples) הישראלית, המפתחת פלטפורמה שיווקית על ידי הדפסה של תמונות ומסרים על גבי משקאות בעלי שכבת קצף, הודיעה השבוע על שיתוף פעולה עם מותג האלכוהול היוקרתי שנדון (Chandon), מקבוצת מואט הנסי (Moët Hennessy), מבית לואי ויטון (LVMH).

במסגרת שיתוף הפעולה השיק שנדון את הקמפיין האינטראקטיבי הראשון בעולם המודפס על קצף קוקטיילים. שנדון ישלב את מדפסת הריפל מייקר (Ripple Maker) בתערוכות, אירועים ואצל לקוחות מובחרים, במטרה להעשיר את חוויית השתייה קוקטיילים.

כחלק מהקמפיין פיתחה ריפלז עבור שנדון “דיו” חדש וייחודי בצבע אדום, המבוסס על תמציות גזר. מדובר בדיו 100% טבעי, נטול טעם וריח, שישתלב על חלק ממגוון הקוקטיילים שהומצאו במיוחד עבור הקמפיין, ביניהם “שנדון קולדה”, “תות שנדון” ו-“קוקטייל ליצ’י”. בנוסף, ריפלז פיתחה בוט פייסבוק ייחודי, שיסייע בקשר ישיר עם הלקוחות ויאפשר להם לעשות פרסונליזציה על ידי שליחת תמונות פרטיות להדפסה במהירות ובקלות.

הינשאי לי - הדפסה על קצף. צילומים: יח"צ
הינשאי לי – הדפסה על קצף. צילומים: יח”צ

ההשקה הרשמית התקיימה באירוע VivaTech 2019 בפאריס בו זכו הקוקטיילים המודפסים של שנדון להצלחה אדירה בקרב המבקרים. כצעד ראשון שנדון תשלב 25 מדפסות ריפל מייקר באירועי קידום מכירות וברים מובחרים בשבע מדינות ברחבי העולם ביניהן ארה”ב, ארגנטינה, ברזיל, הודו, יפן, צרפת ואוסטרליה.

לדברי יוסי משולם, מנכ”ל חברת ריפלז: “אחד האתגרים המשמעותיים של מותגי אלכוהול ברחבי העולם הוא חיזוק המודעות למותג שלהם עקב תחרות הולכת וגדלה. הפתרון שפיתחנו הוא הפלטפורמה האידיאלית להציע חוויה צרכנית מפתיעה ויוצאת דופן, על גבי הדפסה על שכבת קצף, שהייתה עד כה “עירומה”. אנו מתרגשים על שיתוף הפעולה עם מותג היוקרה העולמי שנדון, ומאמינים כי הטכנולוגיה שפיתחנו תסייע למותג לפרוץ את חוויית הקוקטיילים המוכרת ותעניק לצרכנים הפתעה, התרגשות והנאה שיובילו גם לשיתוף במדיה החברתית ולחיזוק הנוכחות הדיגיטלית של המותג”.

לדברי מורגן פונט-ברוין, מנהלת החדשנות והשיווק בשנדון: “שיתוף הפעולה עם ריפלז היא הזדמנות מצוינת עבורנו ליצור ולחלוק עם לקוחותינו רגעים מרגשים על גבי הקוקטיילים החדשים המשלבים את יינות המותג המעולים. הקמפיין מסייע לנו לתקשר עם הצרכנים שלנו בזמן אמת וברחבי העולם ולספק לצרכנים ‘חווית שנדון’ ייחודית ומפתיעה, המשקפת את אופי המותג. הבחירה בריפלז עבורנו הייתה קלה – כחברה הראשונה שפיתחה את הטכנולוגיה המובילה בשוק, וכן היא חולקת ערכי מצוינות בדומה למותג שנדון. אנו שמחים להמשיך את החוויה הייחודית של שנדון ברחבי העולם יחד עם ריפלז”.

על Ripples

חברת הסטארטאפ הישראלית, ריפלז, מפתחת פלטפורמת מדיה חדשה, המאפשרת הדפסה של תמונות ומסרים על גבי משקאות בעלי שכבת קצף, על מנת לשפר את חוויית הלקוח ולסייע למותגים לחזק את מעורבות הלקוחות עם מוצריהם. מדפסת המשקאות החכמה, ה-Ripple Maker, מאפשרת בתוך כ-10 שניות הדפסה על ידי שימוש בסילון דיו המופק מתמציות טבעיות על גבי משקאות עתירי קצף, ביניהם בירה, קפה וקוקטיילים. ה-Ripple Maker כולל ספריית תוכן עשירה, הניתנת לעדכון בזמן אמת על ידי הוספה של תכנים מקוריים ובלעדיים.

מאז הקמתה רשמה החברה מספר פטנטים בתחומי טכנולוגיית מזון, חומרה, הדפסה ועוד והדפיסה על גבי יותר מ-3 מיליון משקאות, עבור אלפי לקוחות, ביניהם – רשתות בתי המלון Ritz-Carlton, Marriot, Four Seasons, ישרוטל ואחרות; חברות ועסקים כגון גוגל, אינטל, מיקרוסופט; מותגי מזון וקולינריה וביניהם – רשת World of Beer, קפה לוואצה, מבשלת גינס ולקוחות רבים נוספים.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*