Century Pacific מהפיליפינים נכנסת לשוק הטונה בישראל

מנכ"ל החברה גיאורגי פרנסיס: כניסת החברה לשוק הישראלי היא מהלך ארוך טווח ואנו רוצים להיות גורם משמעותי ולשמר את יתרונותינו האיכותיים והתחרותיים

שימורי טונה במי מלח ובשמן. צילומים: יח"צ
שימורי טונה במי מלח ובשמן. צילומים: יח"צ

החברה הבינלאומית Century Pacific הודיעה אתמול (יום א’) על כניסה לשוק הטונה בישראל עם מוצרי Century tuna, שיופצו בארץ בשיתוף פעולה עם קבוצת יבנה מוצרי מזון שמשמשת כבסיס לוגיסטי וטכני וכן אחראית על יבוא הטונה, הפצתה ושיווק המוצר בישראל.

century tuna - שחקן חדש בשוק הטונה. צילום: יח"צ
century tuna – שחקן חדש בשוק הטונה. צילום: יח”צ

שוק הטונה בישראל מוערך, לפי נתוני סטורנקסט האחרונים, בכמיליארד שקל מכירות, המחולקים לשוק המבורקד (רשתות שיווק וחנויות פרטיות) בשווי 515 מיליון שקל, ולשוק המקצועי המהווה נתח דומה (הסעדה ומסעדות). שוק שימורי הטונה שנפתח לתחרות לפני ארבע שנים בשל הפחתת המכסים, החל בשנים האחרונות להכניס שחקנים חדשים לתחום וכעת מצטרפת אליו גם חברת Century Pacific.

ישראל נתפסת כמעצמת טונה. הצריכה היומית של הישראלים למוצרי הטונה גדלה מדי שנה ובשנים האחרונות מדווחים על שיעור צמיחה של % 11 כמותי, המיוחס בעיקר לערכים התזונתיים הגבוהים של המוצר, ביניהם אומגה 3, אחוז חלבון גבוה ועוד.

Century Pacific Group הבינלאומית היא בעלת 30 שנות ניסיון כחברה מובילה בתחום המזון והמשקאות בפיליפינים. מוצרי החברה נמכרים בכ-60 מדינות ברחבי העולם והיא מחזיקה במפעלי ייצור בפיליפינים, ארצות הברית, הולנד, דובאי, אוסטרליה וברזיל. מחזור המכירות של החברה נאמד בכ-800 מיליון דולר בשנה ובין מוצרי הדגל שלה ניתן למצוא מגוון מוצרי שימורי טונה ומוצרי קוקוס.

שימורי טונה במי מלח ובשמן. צילומים: יח”צבשלב הראשון, עם כניסתה לשוק הטונה בישראל ובשיתוף פעולה מלא עם קבוצת יבנה המנוסה בטעם הישראלי, תשיק החברה תחת המותג החדש שני מוצרים עיקריים: טונה בשמן וטונה במים. המוצרים יימכרו באריזה של 160 גרם למוצר לא מסונן ו-112 גרם למוצר מסונן, שישווק גם במארזים של רביעיות. בשלב הבא של החדירה לשוק הישראלי יושקו מוצרים נוספים של שימורי טונה.

הטונה עשירה במינרלים, ויטמינים כמו ברזל, אבץ, מגנזיום, המחזקים את המערכת החיסונית, והיא בעלת ריכוז גבוה של חלבון וריכוז נמוך מאוד של שומן ההופכים את המוצר לפופולרי בקרב ספורטאים המעוניינים לבנות את מסת השרירים שלהם בלי לצבור שומן מיותר. יתרון בריאותי נוסף בטונה הנו תכולת האומגה 3 שלו, המקושרת לשיפור יכולת הקשב וריכוז אצל ילדים ומבוגרים.

גיאורגי פרנסיס, סגן נשיא ומנכ"ל century tuna
גיאורגי פרנסיס, סגן נשיא ומנכ”ל century tuna

Gregory Francis, סגן נשיא ומנכ”ל Century tuna מסר: “קבוצת Century Pacific היא היחידה בישראל שמציעה רמת איכות גבוהה משלב הדיג של הטונה ועד סיום הייצור. זאת, בזכות יצירת תהליך בקרה איכותי מקצועי ומהודק. החברה מביאה עמה ניסיון וידע של שיווק מגוון המוצרים של המותג ב-60 מדינות שונות. כניסתה של החברה לשוק הישראלי היא מהלך ארוך טווח ובעקבות רצוננו להיות גורם משמעותי בשוק הישראלי ולשמר את יתרונותינו האיכותיים והתחרותיים, בחרנו לשתף פעולה עם קבוצת יבנה מוצרי מזון, שמשלבת אף היא את העקרונות של הקפדה על איכות, תוך שמירה על יעילות מקסימלית. יחד אנחנו מביאים לשוק מוצר איכותי במחיר תחרותי ובטעם מנצח”.

קבוצת יבנה מוצרי מזון הינו מפעל ישראלי מצליח וחדשני לשימורי ירקות ופירות. בשנים האחרונות בחר המפעל להיכנס גם לתחום יבוא מוצרי המזון ויצר קשר הדוק עם חברות מובילות בחו”ל.

שלמה נחליאל מנכ”ל קבוצת יבנה מוצרי מזון: “קבוצת יבנה מייבאת, משווקת ומפיצה בישראל את המותג  Century Pacific. החבירה לחברה זו והעבודה המשותפת איתם היא יותר מטבעית לאור יכולותיה של קבוצת יבנה והשאיפה הבלתי מתפשרת שלנו למצוינות בתחום איכות המוצר והתאמתו לטעם השוק הישראלי. כולי תקווה ששיתוף פעולה זה יהווה פלטפורמה מוצלחת ומנצחת להחדרת מגוון מוצרי החברה בארץ”.

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*