חברת שר (Schär) משיקה לחמים טריים ללא גלוטן מוכנים לאכילה

ללא צורך בהקפאה וללא חומרים משמרים. כל הלחמים ם טבעוניים ואינם מכילים לקטוז, חלב וביצים

סדרת לחמים ללא גלוטן של שר. צילום: יח"צ
סדרת לחמים ללא גלוטן של שר. צילום: יח"צ
לחם טרי ללא גלוטן פאן מולטיגרנו של שר. צילום: יח"צ
לחם טרי ללא גלוטן פאן מולטיגרנו של שר. צילום: יח”צ

חברת שר (Schär) משיקה לחמים טריים חדשים, ללא גלוטן, ללא חומרים משמרים וללא צורך בהקפאה, בהם לחם פאן מולטיגראנו – לחם טרי, עשיר בטעמים ובמגוון זרעים.  במקביל משיקה שר את לחמי רוסטיקו ופאן בלנקו במתכון משופר – פחות נתרן, פחות שומן, ללא שמן דקל ועם יותר סיבים תזונתיים. כל הלחמים גם טבעוניים ואינם מכילים לקטוז, חלב, ביצים וחומרים משמרים. כל הלחמים מגיעים באריזה חדשנית השומרת על טריות הלחמים, מונעת את הצורך בהקפאה ומבטיחה טעם, מרקם וריח נפלא של לחם אמיתי.

נבחרת הלחמים החדשה של שר כוללת: לחם פאן מולטיגראנו – לחם טרי עשיר בטעמים ובמגוון זרעים, זהה בטעמו לטעם של לחם אמיתי, לחם פאן בלנקו – לחם טרי בעל מרקם עדין, מתאים במיוחד לילדים, לשימוש לכריכים לגן או לבית הספר ולחם פאן רוסטיקו – לחם טרי כפרי, מועשר בזרעי פשתן, חמנייה ודוחן. מתאים במיוחד לכריכים ולטוסטים, משתלב מצוין עם כל ממרח. כל הלחמים מהווים מקור לסיבים תזונתיים, טבעוניים ואינם מכילים לקטוז, חלב וביצים.

לחם טרי ללא גלוטן פאן בלנקו של שר. צילום: יח"צ
לחם טרי ללא גלוטן פאן בלנקו של שר. צילום: יח”צ

לדברי עדי טייכר, מנהלת השיווק של חברת ליב, הנציגה הבלעדית של שר בישראל: “כחלק ממדיניות החברה לספק מוצרים איכותיים ללא גלוטן, שיהיו גם מזינים וגם טעימים, שוקדת החברה כל הזמן על שיפור המתכונים הקיימים. אחד האתגרים הגדולים היום בקרב הנמנעים מגלוטן הוא צריכת מזון בריא ומזין. הלחמים החדשים מזינים יותר, בריאים יותר וטעימים יותר. כמו כן, אריזת הטריות מהווה פתרון נפלא למטיילים בארץ ובחו”ל. האריזה הקומפקטית נכנסת לכל תיק ומאפשרת לשמור על אורח חיים ספונטני”.

לליב פריסה ארצית והיא משווקת את מוצריה המקומיים והמיובאים בחנויות הטבע וברשתות המזון השונות. כשר פרווה.

מחיר: 17.90 שקל לאריזת 250 גרם.

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*