חברת קירור עותרת לעצור את המכרז החדש של משרד הביטחון לאספקת קרח לבסיסי צה”ל

לטענתה, משרד הביטחון מנסה שוב ושוב לדחוק את רגליה ממכרזי אספקת הקרח לבסיסי צה"ל ומאלץ אותה כבר כמעט כדבר שבשגרה להיבחר כספקית קרח למשרד הביטחון באמצעות בית המשפט, חרף כניסה להליך בדרך המלך ובמנהל תקין. לדבריה, זו כבר עתירתה שלישית תוך ארבע שנים

אילוסטרציה

חברת קירור ארוין מאשדוד, העוסקת בין היתר בייצור מכולות קירור למכרזי משרד הביטחון ובייצור קוביות קרח ומשמשת כספק מאושר וקבוע של המשרד, הגישה עתירה מנהלית להורות לעצור את הוצאתו לפועל של המכרז החדש של משרד הביטחון לאספקת קרח לבסיסי צה”ל. בנוסף מתבקש בית המשפט להורות למשרד הביטחון להודיע לחברה על מימוש האופציה שבמכרז הקודם לאספקת 100% מכמות הקרח שבהסכם.

לטענתה, משרד הביטחון מנסה שוב ושוב לדחוק את רגליה ממכרזי אספקת הקרח לבסיסי צה”ל ברחבי הארץ ומאלץ אותה כבר כמעט כדבר שבשגרה להיבחר כספקית קרח למשרד הביטחון באמצעות בית המשפט, חרף כניסה להליך בדרך המלך במנהל תקין.

לדברי ארוין, זו כבר עתירתה שלישית במספר תוך ארבע שנים, אותה כופה עליה המשרד, והיא מצטיירת ככל הנראה בעיני המשרד כ”מטרד” עת היא מגישה שוב ושוב הצעות זולות בתעריפים נמוכים לאספקת קרח למשרד הביטחון אשר מטעמיו שלו מעדיף ככל הנראה את ספקית הקרח הגדולה ביותר בארץ ומי ששולטת על חלק נכבד מהשוק, חברת אייס קיובס, על שלוחותיה השונות.

לטענת חברת קירור ארוין, מיום תחילת פעילותה באספקת קרח למשרד הביטחון היא סובלת מהתנכלות, יחס בלתי הוגן, לא שוויוני ואף מפלה של משרד הביטחון כלפיה. בעתירה מצוין כי העותרת משמשת זה עשור שנים לצד חברת אייס קיובס כספקית קרח לבסיסי צה”ל.

בד בבד עם הגשת העתירה הוגשה לבית המשפט על ידי העותרת בקשה למתן צו ביניים לעצירת מהלכו של המכרז החדש. בבקשה נאמר, כי משרד הביטחון ממשיך בהזמנת קרח מכל הספקים בהתאם למכרז הקיים התקף, וכי היה והמכרז החדש ייצא אל הפועל תיפסק פעילותה העסקית של העותרת מול המשרד.

תגובת משרד הביטחון לא התקבלה עד כה.

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*