חברת י.פפר מציגה את מכונות הקפה של JURA ל-2019

JURA השיקה לאחרונה אפליקציה להכנת ספל קפה בהתאמה אישית וניתן להגדיר ולשמור את כמויות הקפה, המים והחלב הרצויים בספל הקפה ולהכין אותו בלחיצה על הסמארטפון. יורם פפר, המייצג את JURA בישראל, מציין ששוק מכונות הקפה האוטומטיות הביתיות הוא בעל פוטנציאל צמיחה שטרם התממש

טועמים קפה. מימין: יורם פפר ורועי פפר. צילום: מורג ביטן
טועמים קפה. מימין: יורם פפר ורועי פפר. צילום: מורג ביטן

חברת י.פפר בע”מ בבעלות יורם פפר המתמחה זה כ-40 שנה ביבוא ושיווק ציוד לתעשיות האפייה למטבח המוסדי, מייצגת באופן בלעדי בישראל את חברת מכונות הקפה האוטומטיות JURA משווייץ. עתה היא מציגה את מגוון מכונות הקפה של JURA לשנת 2019:

A1 : מכונה קומפקטית למשקאות קפה בלבד ללא חלב או חלב מוקצף.

ENA MICRO 90: מכונה הקומפקטית ביותר של יורה עם אפשרות להכנת קפוצ’ינו (הפוך) בלחיצת כפתור אחת.

E8 : מכונה ביתית עם טכנולוגיות ייחודיות ליורה: מטחנה שקטה ומדויקת, מערכת חליטה חדשנית, מערכת מים חכמה לזיהוי אוטומטי של המסנן, מערכת לשמירה על היגיינה מוחלטת ועוד.

S-8 : הדור החדש של מכונות הקפה – מסך מגע צבעוני ואנימציות המראות כל צעד בהכנת הקפה והנחייה בתהליך הכנת הקפה (15 סוגי קפה שונים). ה-S8 מקרינה אלגנטיות ואיכות. ה-S8 זכתה בשני פרסי העיצוב היוקרתיים לשנת 2018. ל- JURA S8 מטחנת קפה מדויקת ומהירה המשמרת את מלוא הארומה של פולי הקפה ומקצרת את זמן הכנת קפה האספרסו. טכנולוגיית הקצפה מקסימלית ומערכת נקיון אוטומטית. המחיר – 8,200 שקל.

J-6 : מכונת פרימיום מעוצבת לבית. הטכנולוגיות חדשניות ביותר והמכונה קלה להבנה וניתן להפעילה באמצעות הסמארטפון בשימוש ב-Smart Connect, אשר זמין כאופציה. תכניות התחזוקה ותקן ההיגיינה TÜV הופכות את מכונת הקפה הזו למושלמת.

Z-6 : ה-Z6 פורצת הדרך היא מכונת קפה ברמה שונה. הדור החדש של מכונות הקפה האוטומטיות ממחיש את החדשנות השוויצרית ומצליח להציב סטנדרט חדש של איכות למגוון רחב של משקאות קפה, מהריסטרטו הקצרצר והמרוכז ועד לקפוצ’ינו על בסיס חלב הפופולרי והמעודן.

מכונת הקפה - JURA S8. צילום יח"צ
מכונת הקפה – JURA S8. צילום יח”צ

עמנואל פרובסט, מנכ”ל חברת JURA, מציין שמאז תחילת שנות ה-90 חברת JURA התמקדה באופן עקבי בייצור ושיווק מכונות קפה אוטומטיות תוך בניית מותג פרימיום, בענף שמציב סטנדרטים מאתגרים ומתחדשים ללא הרף מבחינה טכנולוגית. בשנת 2018 מחזור המכירות עבר את ה-500 מיליון פרנק שוויצרי, ונמכרו יותר מ-380 אלף מכונות קפה ב-55 מדינות ברחבי העולם. לדבריו, “יורה מספקת פתרון קפה מושלם באיכות בלתי מתפשרת לבית ולמשרד. מכונות הקפה האוטומטיות לחלוטין מייצגות ערכים של חדשנות, דיוק, איכות, אמינות, קיימות סביבתית ועיצוב מרהיב. הן מעניקות חוויית קפה מושלמת, הודות לשימוש הפשוט והאינטואיטיבי, התחזוקה הקלה והעיצוב זוכה הפרסים היוקרתיים. תקבלו את ספל קפה הטוב והטעים ביותר, שנחלט מפולים טריים שנטחנו הרגע, ושלא נארזו מראש בקפסולות, בלחיצת כפתור. טווח המוצרים כולל את הניסיון, הידע והמומחיות שנרכשו במהלך 25 שנות מחקר ופיתוח, בהן ייוצרו מעל 5 מיליון יחידות של מכונות קפה אוטומטיות. כך אנו יכולים להבטיח איכות, אמינות ועמידות לאורך שנים”.

JURA השיקה לאחרונה אפליקציה להכנת ספל קפה בהתאמה אישית (בשלב זה באנגלית, במכונות הכוללות את ה-smart connect). באפליקציה ניתן להגדיר ולשמור את כמויות הקפה, המים והחלב הרצויים בספל הקפה ולהכין אותו בלחיצה על הסמארטפון.

האסטרטגיה השיווקית של JURA היא נוכחות ממותגת אחידה בעולם, מאופיינת בחומרי תקשורת אחידים. מטה החברה מציע תוכן וחומרים המותאמים למותג, בכל ערוצי התקשורת. לדברי פרובסט, גם בישראל החלו ליישם אסטרטגיה זו ובעתיד הקרוב נבחין במיתוג אחיד בכל חנויות הקפה המתמחות שמוכרות את מכונות הקפה של יורה.

יורם פפר מציין, ששוק מכונות הקפה האוטומטיות הביתיות הינו בעל פוטנציאל צמיחה שטרם התממש – “להבדיל מפלח השוק המוסדי, משקי הבית בישראל צורכים כמות קטנה יחסית של פולי קפה (בממוצע כ-1 ק”ג קפה בחודש), ומחירם בישראל הינו גבוה יחסית לאירופה. עם זאת, מספרם הגדול של משקי הבית בישראל, בשילוב המגמה ההולכת ומתבססת של שתיית קפה איכותי, יוצרים פלח שוק מבטיח, מבחינת גידול במכירות הקפה עצמו וכן מבחינת מכירת מכונות הקפה הביתיות. אין זה מן הנמנע כי בעתיד הקרוב נוכל לרכוש את פולי הקפה גם ברשתות השיווק, והזמינות תוביל לירידת מחירים. מגמת צריכת מכונות הקפה האוטומטיות הביתיות צפויה להתחזק, וסימנים לכך ניכרים כבר היום. השוק מוערך כיום בכ-1,000 מכונות לשנה, והיקף המכירות הממוצע מוערך ב-4.7 מיליון שקל בשנה”.

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*