חברת ההסעדה Sodexo נכנסת לתחום פתרונות טעינה לרכבים חשמליים ופלאג אין

מקימה מחלקה ייעודית לתחום כחלק מחטיבת האחזקה של החברה. החברה תספק ייעוץ, וביצוע ללקוחות פרטיים, חברות וארגונים. בעתיד מתכוונת החברה להתרחב גם לביצוע התקנת עמדות במרחב הציבורי

חברת סודקסו (Sodexo) מקימה מחלקה חדשה עבור בנייה מאסיבית של נקודות טעינת רכבים חשמליים, מתוך הבנה כי תהליך הפיכת כלל הרכבים לחשמליים רק ילך ויתחזק בשנים הקרובות. במחלקה החדשה יעבדו כ-150 טכנאים ייעודים, שעברו הכשרה ומומחיות לחשמל והנדסה. מדובר במחלקה ייעודית לתחום כחלק מחטיבת האחזקה של החברה. החברה תספק ייעוץ וביצוע ללקוחות פרטיים, חברות וארגונים. בעתיד מתכוונת החברה להתרחב גם לביצוע התקנת עמדות במרחב הציבורי.

חטיבת האחזקה של סודקסו תפעיל בהתחלה שישה סניפים בפריסה ארצית מצפון עד דרום. בשנת 2022 צפויה סודקסו להקים כ-3000 עמדות הטענה לרכבים חשמליים.

חברת  Sodexo On Site ישראל פועלת בשתי חטיבות: חטיבת האחזקה, שמתמחה בתחום אחזקת מבנים, מערכות ואספקת שירותי מיזוג אוויר (לשעבר, חברת תדל, שנרכשה בשנת 2016). חטיבת הסעדה, המתמחה בשירותי הסעדה לארגונים, מוסדות ציבור ולחברות מהמובילות במשק בסקטורים השונים, ביניהם: תעשייה אווירית, אסותא, קבוצת אלביט מערכות, אפלייד מטיריאלס, תנובה, שטראוס, מגדל, אסם, רד בינת, יוניליוור, ריסקו, וכדומה. Sodexo ישראל, היא חלק מתאגיד Sodexo  העולמי המעסיק יותא מ-420 אלף עובדים ב-60 מדינות ברחבי העולם.

אודי בן שימול, מנכ”ל חברת  Sodexo On Site: “מאז רכישת חברת תדל לפני כ-6 שנים, החטיבה במגמת צמיחה וגדילה בתחומי הפעילות בהם היא פועלת ובהיקפי הפעילות. אנו רואים בכניסה לעולמות הייעוץ, התקנה ושירות של מערכות טעינה לרכבים חשמליים, מנוע צמיחה חשוב של החברה לשנים הקרובות. הכניסה לעולם טעינת הרכבים החשמליים היא רק נדבך אחד בהתפתחות של חברת סודקסו בשנים האחרונות”.

דותן זוהר, מנהל חטיבת F.M (חטיבת האחזקה של סודקסו): “סגמנט הרכבים החשמליים, שוטף את ישראל, כמו את יתר העולם, זו מגמה שרק תלך ותתחזק. התקנת עמדות טעינה, הוא תהליך מורכב שדורש ידע, הבנה וניסיון וכאן טמון היתרון של חטיבת האחזקה שלנו, שבמשך שנים ארוכות מתמחים ופועלת בתחומי אחזקת מערכות חשמל, אלקטרוניות ואלקטרו מכניות”.

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*