חברת ההסעדה עידית מפעילה תכנית לשימור עובדים ומנסה לגייס 300 חדשים

רן כצמן, מנכ''ל חברת ההסעדה עידית מקבוצת מלונות דן, מציין שבענף ההסעדה בישראל יש מחסור של יותר מ-1,500 עובדים וקיים קושי גדול לגייס עובדים בענף, אך החברה פועלת לשמר, לטפח ולקדם את עובדיה וליצור סביבת עבודה טובה ובטוחה עם אופק תעסוקתי

מימין : רן כצמן מנכ"ל עידית לצד בוקי לוי מנהל רכש ומנהל לאומי קארד, צילום: מורג ביטון
מימין : רן כצמן מנכ"ל עידית לצד בוקי לוי מנהל רכש ומנהל לאומי קארד, צילום: מורג ביטון

חברת ההסעדה עידית, שהיא מחברות ההסעדה הגדולות במשק לארגונים ועסקים והמעסיקה כ-1,000 עובדים, מפעילה בימים אלו תוכנית לשימור העובדים בחברה הכוללת מסלול לקידום העובדים במקום העבודה, שיתוף העובדים במטרות מקום העבודה, השתתפות בתחרות העובד המצטיין, הוקרת עובדים ותיקים, תגמול לעובדים מתמידים, שיתוף העובדים בקבלת החלטות ופעילות ענפה לרווחת העובד. עם זאת מתברר, כי הישראלים לא רוצים לעבוד בעבודת שירות ועבודות מטבח ויש קושי גדול בגיוס עובדים בענף ההסעדה.

רן כצמן, מנכ”ל חברת ההסעדה עידית מקבוצת מלונות דן, מציין ששבענף ההסעדה בישראל יש מחסור של יותר מ-1,500 עובדים וקיים קושי גדול לגייס עובדים בענף, אך “החברה פועלת לשמר, לטפח ולקדם את עובדיה וליצור סביבת עבודה טובה ובטוחה עם אופק תעסוקתי לעובדים”.

לדברי כצמן, ענף ההסעדה מעסיק כיום כ-15 אלף עובדים, אך יש מחסור קבוע של בין 1,000-1,500 עובדים ויש קושי לגייס עובדים בענף, למרות מאמצים רבים שנעשים בנושא. במהלך ששת החודשים האחרונים מנסה החברה לגייס כ-300 עובדים אך, כאמור, נתקלת בבעייה קשה של חוסר רצון לעבוד בעבודות שירות ומטבח.

כצמן מציין, שלאחרונה החלה החברת להפעיל תוכנית לשימור עובדים במסגרתה נבנו מסלולים שנותנים אופק להתקדמות בעבודה ובשנה האחרונה קודמו עובדים לתפקידי ניהול וחלק מהם אף מונו למנהלים בכירים בחברה. כמו כן, מפעילה החברה תוכנית ”שולחן עגול” לשיתוף העובדים במטרות ויעדי החברה, בקבלת החלטות, בניית תפריטים ויצירת שיח פתוח עם הנהלת החברה, שנותן לעובדים את ההרגשה האמיתית שהם חלק חשוב בחברה והתפתחותה.

לצד זאת מפעילה החברה תוכנית רווחה לעובדים לגיבוש חברתי ומציעה אוזן קשבת לבעיות אישיות ובכך היא מקווה להגדיל את המוטיבציה של העובדים לעבוד בענף.

חברת עידית מספקת מדי יום כ-45 אלף ארוחות למקומות עבודה, ביניהם: קבוצת אלביט, פלאפון תקשורת, תנובה, אדמה, ורינט, קבוצת שטראוס, צה”ל, לאומי קארד, משטרת ישראל ועוד. החברה היא זכיינית של רשת בתי הקפה קופי סטיישן ומפעילה בתי קפה במקומות עבודה.

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*