חברת ההסעדה סודקסו קיימה את הכנס השנתי למנהלי התפעול ומטה החברה

בכנס השתתפו כ-300 מנהלי תפעול ומטה והוא נערך השבוע במכון ויצמן, בנוכחות מנכ"ל Sodexo אודי בן שימול, סמנכ"לית משאבי אנוש וקיימות רינת לחנה וההנהלה הבכירה של החברה

מימין: מנכ"ל Sodexo אודי בן שימול, ישראל קטורזה, סמנכ"לית משאבי אנוש וקיימות רינת לחנה. צילום: תם כתום

לקראת השנה החדשה: חברת Sodexo on site קיימה השבוע את הכנס השנתי המיוחד לכ-300 מנהלי תפעול ומטה החברה. הכנס נערך במכון ויצמן, בנוכחות מנכ”ל Sodexo אודי בן שימול, סמנכ”לית משאבי אנוש וקיימות רינת לחנה וההנהלה הבכירה של החברה.

הערב החגיגי נפתח בקבלת פנים, סיכום שנתי, הצגת האסטרטגייה של החברה לשנה הבאה והענקת תעודות למצטייני החברה. לאחר מכן זכו המשתתפים למופע סטאנדאפ מיוחד של הסטנדאפיסט ישראל קטורזה, וארוחת ערב משובחת.

מנכ”ל Sodexo, אודי בן שימול ציין: “כידוע השנה האחרונה הייתה שנה מאתגרת מאוד מבחינה כלכלית בעולם בכלל ובישראל בפרט. אני גאה בכם, מנהלי ועובדי החברה, שגם בתקופה מורכבת הצלחנו ביחד להוביל את החברה לעלייה הן במחזור והן ברווחיות. חג שמח ושנה טובה ומתוקה לכולכם”.

סמנכ”לית משאבי אנוש וקיימות בחברת Sodexo on site, רינת לחנה, ציינה: “זה מרגש שאנחנו מצליחים לכנס את כולכם מכל רחבי הארץ גם השנה. בדרך כלל אנחנו אלה שמארגנים ודואגים לאירועים עבור לקוחותינו, ואני שמחה שהצלחנו לעצור לכמה רגעים, ולהרים כוסית עבורנו לקראת ראש השנה. אחד האתגרים המשמעותיים ביותר של Sodexo לקראת השנה הבאה הוא המחויבות לתפיסת עולם אשר מבינה את החשיבות של אחריות תאגידית במרקם החברתי והקהילתי. אנו מבטיחים להמשיך ולפעול לכך. חג שמח ושנה טובה!”.

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*