חברת ביטוח נתבעת לשלם כיסוי לאובדן רווחים במסעדת מרקטו בעקבות המהומות בעכו בתקופת שומר חומות

טען כי הפוליסה כוללת כיסוי לאובדן רווחים לתקופה של שלושה חודשים בגובה 950 אלף שקל ובין היתר בעקבות הפסקה או הפרעה בתפעול העסק שנגרמו מפרעות, שביתות, ונזק בזדון

מרקטו. מקור: דף הפייסבוק של המסעדה

חברת ביטוח נתבעת בבית משפט השלום בנצרת לשלם תגמולי ביטוח בסך 235 אלף שקל לעומרי שחר תושב נהריה. שחר רכש מהחברה פוליסת ביטוח עבור מסעדת מרקטו בבעלותו שישבה בבזאר הטורקי בעיר עכו.

הפוליסה הכוללת כיסוי לאובדן רווחים לתקופה של שלושה חודשים בגובה 950 אלף שקל ובין היתר בעקבות הפסקה או הפרעה בתפעול העסק שנגרמו מפרעות, שביתות, ונזק בזדון.

לטענת שחר, במהלך אירועי הפרעות, בתקופת מבצע “שומר חומות”, במחצית חודש מאי 2021 (במהלך משבר הקורונה), ובמהלך התפרעויות שהתרחשו בין היתר בשוק עכו העתיקה, הגיע המון רב ואלים ביותר שהיה מצויד באלות, מקלות, ברזלים וכיוצא באלה, ניגשו למסעדה שבבעלותו איימו על הנוכחים בה, והחלו להרוס את המסעדה.

בשלב מסוים החלו המתפרעים להצית את המסעדה בעוד אנשים התחבאו בתוכה. בעקבות אותן התפרעויות אלימות, נגרם נזק רב למסעדה ופעילותה הופסקה.

לדברי שחר, אירועי האלימות שהתרחשו אשר גרמו לנזק רב למסעדה, נחשבים למקרה ביטוח המזכה אותו כמבוטח לשיפוי בתשלום של עד 950 אלף שקל בגין אובדן רווחים בעבור שלושה חודשים. שחר מציין כי הכנסות המסעדה שבבעלותו היו אמורות לגדול עם הסרת הגבלות הקורונה באופן מלא בראשית חודש מאי 2021, ובהתחשב בכך שמדובר היה בתקופת הקיץ ובמיקום המסעדה, וכי היה צפי לכך שיפקדו אותה לקוחות רבים. להערכתו אובדן הרווחים לתקופה של שלושה חודשים בעקבות הפסקת פעילותה של המסעדה עומד על כ-235 אלף שקל.

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*