חברת א.ל. ייצור ושיווק תבלינים תובעת כחצי מיליון שקל מחברת דין שיווק וקליה

התובעת היא בעלת המותגים תבליני מימון, מימונס אפייה, אקסטרה רייס אפ, בלוברייז ותבליני ביטון יוחאי. בתביעה נטען כי הנתבעת, ששימשה כחברת ההפצה שלה, הפרה את התחייבותה במסגרת הסכם שלא לשווק מוצרים "מתחרים" בתחום פעילותה של התובעת, ולא הסדירה את התשלום עבור הסחורה שסופקה לה

תבלינים ופיצוחים במשקל. צילום אילוסטרציה
תבלינים ופיצוחים. צילום אילוסטרציה

חברת א.ל. ייצור ושיווק תבלינים מב”ש הגישה לבימ”ש השלום תביעה על סך 506,000 שקל כנגד חברת דין שיווק וקליה ממודיעין.

התובעת היא בעלת המותגים תבליני מימון, מימונס אפייה, אקסטרה רייס אפ, בלוברייז ותבליני ביטון יוחאי אותם היא מוכרת ברשתות השיווק ברחבי הארץ. הנתבעת שימשה כחברת ההפצה של מוצרי התובעת לרשתות השיווק. זאת, בהתאם להסכם שיווק שנחתם בין הצדדים בחודש יוני אשתקד, הסכם שלדברי התובעת בוטל כדין על ידה בעקבות הפרתו על ידי הנתבעת בסוף חודש יולי שנה זו. ההסכם האמור נחתם על רקע התקשרות התובעת בהסכם לרכישת פעילותה של חברת תבליני ביטון יוחאי לשיווק והפצת תבלינים.

בתביעה נטען כי הנתבעת הפרה את התחייבותה במסגרת ההסכם שלא לשווק מוצרים “מתחרים” בתחום פעילותה של התובעת, מוצרים דומים הנכללים בקטגוריות התבלינים הארוזים.

לדברי התובעת, במהלך חודש יוני התחוור לה כי לצד מוצר הדגל שלה – “פפריקה מתוקה בשמן בקופסה” במשקל 400 גרם, מכרה ושיווקה הנתבעת תחת שם מותג השייך לה על גבי אותו הברקוד הייחודי שלה, גם את המוצר “פפריקה מתוקה בשקית” במשקל 400 גרם מתוצרת חברת תבליני ביטון מאיר. המוצר המתחרה, מציינת התובעת, דומה מאוד למוצר הדגל שלה, בתוכנו, נראותו ואף בשמו, ומטבע הדברים שני המוצרים הללו משווקים עבור אותו קהל יעד.

לדברי התובעת, בהתאם להוראות ההסכם ובפרט לנוכח ביטולו והפסקת ההתקשרות המסחרית בין הצדדים, נדרשה הנתבעת להסדיר את התשלומים בגין הסחורה שסופק לה על ידי התובעת עד למועד ביטול ההסכם.

חרף האמור, נטען בתביעה, לא שילמה הנתבעת בגין הסחורה שסופקה לה במועד הנדרש לכך. משהבינה התובעת כי הנתבעת מתחמקת מתשלום בגין הסחורה שסופקה לה, פנו נציגיה לנציגי הנבעת ודרשו את הסדרת התשלום. ואולם הנתבעת סירבה לשלם את חובה באופן שהבהיר בפירוש כי היא אינה מעוניינת ואינה מתכוונת להסדיר את התשלום בגין הסחורה שסופקה לה.

תגובת הנתבעת לא התקבלה עד כה.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*