זמן אמיתי – בית הספר לברמנים חוגג 30 שנות תרבות שתייה

בית הספר משיק את ספר האלכוהול המקיף בישראל: The Barmen's book, החושף את הסודות שמעבר לבר

סדנת קוקטיילים מולקולאריים בזמן אמיתי. צילום: ליאת פדרמן

זמן אמיתי, בית הספר לברמנים, חוגג שלושים שנות תרבות שתייה. כחלק מהחגיגות משיק זמן אמיתי את הספר The Barmen’s book הכולל 340 עמודים, עם 80 קוקטיילים, שיטות עבודה, סודות מעולם האלכוהול, הבר והברמנים שעובדים בו. בספר השתתפו כותבים רבים מענף הבר והאלכוהול כמו אריאל לייזגולד, עופר חבקין, שחף טל, חיים גן, שירי נחום, יואב סוכרי, רני כהן, מנהלים מקצועיים בחברות האלכוהול ועוד אושיות אלכוהול בכירות ומדריכי בית הספר.

הספר, המקיף את תרבות השתייה, כולל מתכונים והוראות הכנה למשקאות וקוקטיילים, מידע מקיף על אודות ארצות הייצור, שבירת מיתוסים, טיפים לאירוח, טיפים לבניית בר ביתי ודרכי השתייה המומלצות לכל משקה ומשקה. הספר יימכר בחנות המקוונת של זמן אמיתי ב-130 שקל.

זמן אמיתי – סדנת קוקטיילים מולקולאריים. צילומים: ליאת פדרמן

שחף טל מנכ”ל זמן אמיתי : “אני שמח לפתוח היום את חגיגות ה- 30 לזמן אמיתי. כשבית הספר נפתח בשנת 1989, חזון בית הספר היה ליצוק תוכן ועשייה למונח ‘תרבות השתייה’ ולהפוך לבית הספר לברמנים הגדול בעולם והצלחנו בכך.  עם השנים התפתחנו לתחומים נוספים, וכיום זמן אמיתי היא חברה הכוללת את בית הספר לברמנים, אך מציעה גם שורה של פעילויות, הכשרות ושירותים מגוונים, שמטרת כולם היא אחת: קידום תרבות השתייה בישראל”.

לרגל חגיגות ה- 30 משיקים ב’זמן אמיתי’ סדנאות חדשות:

סדנת קוקטיילים מולקולאריים – סדנת קוקטיילים שכולה סביב שינוי מצבי צבירה של חומרים. בסדנה לומדים איך להכין קוקטיילים מולקולאריים. בין החומרים שמשתמשים בהם : חנקן, קרח יבש, לציטין, ספרות ועוד.

משך זמן הסדנה : שעתיים

מחיר: 250 שקל

קורס מיקסולוגים לקהל הברמנים המקצועי, סדנאות קוקטיילים חווייתיות למגזר עסקי ופרטי וסדנאות ויסקי ובירה ליחידים.

הסדנאות מבוצעות במתחם זמן אמיתי או בכל מקום שתבחרו.

בבית הספר מציינים, כי לצד היותו בית ספר לברמנים עם סניפים בכל הארץ,  זמן אמיתי הוא גם אכסניה לשורה של פעילויות, הכשרות ושירותים מגוונים שמטרת כולם היא קידום תרבות השתייה בישראל: קורס ברמנים כעבודה מועדפת לחיילים משוחררים, קורס מיקסולוגים מתקדם, קורסי יין מתקדמים, סדנאות משחק ושיפור יכולות מאחורי הבר, סדנאות אלכוהול מכל הסוגים – לחובבים ולמקצוענים, סדנת וויסקי, סדנת בירה ועוד. הקורסים נערכים בקומפלקס של מתחם זמן אמיתי, בית ספר לברמנים בתל אביב, המחולק לחמישה מתחמי ברים טרנדיים וחדר ויסקי מושקע.

כל הקורסים מועברים במתחמי ברים בלבד, במטרה לדמות עבודת בר כפי שהיא בשטח. שני מדריכים מנוסים, אשר מאחוריהם ברים רבים, מלווים את התלמידים עד למציאת עבודה כברמנים מעולים.

בית הספר נוסד ב-1989 והוציא משעריו עשרות אלפי בוגרים שמשתלבים במיטב בתי העסק בתעשיית המסעדנות, המלונאות, האלכוהול והבר. הוא גם הנציג הרשמי היחידי של איגוד הברמנים העולמי, ובאמצעות איגוד הברמנים הישראלי I.G.B.S Israeli guild of bar and services מייצג את ישראל בתחרויות ברמנים בעולם תחת האיגוד הבינלאומי.

קוקטייל ROLLING SLICE

חופן בזיליקום

60 מ”ל וודקה ניו אמסטרדם

30 מ”ל סירופ פסיפלורה

20 מ”ל סירופ תות

30 מ”ל מיץ לימון

60 מ”ל מיץ אננס

סודה או מי טוניק

אופן ההכנה: מועכים את הבזיליקום בשייקר, מוסיפים את שאר המרכיבים ללא הסודה,

מנערים ומוזגים לכוס קונוס.

(עד חצי גובה הכוס)

לאחר מכן, מניחים סלייס של תפוז ומוודאים שהוא יושב טוב.

מוזגים מעליו את הסודה/ טוניק ומגישים.

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*