וניליה משיקה לרגל השנה החדשה: גלידה בטעם פאי תפוחים בקרם ריקוטה

הגלידה תושק במהדורה מוגבלת לחודש ספטמבר. אורן עזר, השף של רשת וניליה: אין כפאי תפוחים מתאים לסמל את הביתיות והמשפחתיות המאפיינים את החג

גלידת פאי תפוחים בקרם ריקוטה ברשת וניליה. צילום: בועז לביא
גלידת פאי תפוחים בקרם ריקוטה ברשת וניליה. צילום: בועז לביא

רשת הגלידריות וניליה מתחדשת לרגל השנה החדשה בגלידה בטעם מקורי, ייחודי ומרענן במיוחד: גלידת פאי תפוחים בקרם ריקוטה. הגלידה תושק במהדורה מוגבלת לחודש ספטמבר בלבד.

אורן עזר, השף של רשת וניליה, אמר כי “תפוחים ודבש הם סמלים מובהקים של ראש השנה, ולכן החלטנו ליצור את הטעם החדש שלנו בהתבסס עליהם. ראש השנה הוא גם חג משפחתי – ואין כפאי תפוחים מתאים לסמל את הביתיות והמשפחתיות המאפיינים את החג”.

תערובת הגלידה המיוחדת, עליה עמלו יצרני הגלידה בוניליה במשך חודשים ארוכים, עשויה מריקוטה איטלקית מעולה בשילוב קונפיטורת תפוחי גרנד סמית’, קינמון וקרמבל פריך, בזיגוג דבש ישראלי. הטעם המדויק נקבע לאחר סבבי טעימות רבים של מומחים וקונדיטורים מובילים.

לגלידה החדשה והחגיגית יש מרקם קטיפתי ומעניין, בזכות השילוב בין קונפיטורת התפוחים לקרמבל. קרם הריקוטה מוסיף קלילות ורעננות לתערובת היוצרת גלידה מושלמת לקיץ.

מארז החג של וניליה כולל גלידת פאי תפוחים בקרם ריקוטה במשקל 1 ק”ג, ושלוש תוספות לשדרוג החוויה: קונפיטורות תפוחים, קרמבל  ודבש ישראלי.

מחיר המארז:  112 שקל.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*