וודקה רוסקי סטנדרט יוצאת בקמפיין ברוח הנובי גוד

הקמפיין יעלה השבוע בכיכובם של ארקדי דוכין, מרגלית צנעני, מיכל אנסקי וצוות שדרני הספורט אבי מלר ונדב יעקבי

שדרני הספורט מלר ויעקבי בקמפיין של רוסקי סטנדרט. צילום יח"צ
שדרני הספורט מלר ויעקבי בקמפיין של רוסקי סטנדרט. צילום יח"צ
ארקדי דוכין מתוך קמפיין נובי גוד. צילום: יח"צ
ארקדי דוכין מתוך קמפיין נובי גוד. צילום: יח”צ

השבוע יעלה לאוויר קמפיין סרטוני הווידאו של מותג הוודקה רוסקי סטנדרט המיובא לארץ על ידי חברת יורוסטנדרט. הקמפיין בשם: “כי נובי גוד זה החג הכי רוסקי סטנדרט שיש”, הוא בכיכובם של ארקדי דוכין, מרגלית צנעני, מיכל אנסקי וצוות שדרני הספורט אבי מלר ונדב יעקבי. הקמפיין בוצע על ידי משרד הפרסום לעומק התודעה.

מעין בלומברג, מנהלת שיווק חברת יורוסטנדרט: “סוף שנה היא חגיגה אמיתית, אנחנו שמחים לצאת עם קמפיין חדש שנותן זווית שונה ומיוחדת לחגיגות הסילבסטר הידועות במחוזותינו. מאחר שאנחנו מותג וודקה שמגיע ממדינה המספקת את הסטנדרט לוודקות, נראה לנו הכי נכון שנספק גם את הסטנדרט לאיך חוגגים הכי נכון את השנה החדשה. אני מאושרת ואף סמוקה מוודקה להציג את הקמפיין שלנו לנובי גוד ואולי לעזור לציבור לחגוג את השנה החדשה קצת אחרת, כי נובי גוד זה הכי רוסקי סטנדרט שיש”.

ממשרד הפרסום נמסר: “מכירים את החבר המרוקאי שאתם מאמצים כדי להגיע למימונה ולאכול מופלטה? אז לרוסים יש את הנובי גוד. חשבנו וחשבנו איך מתארגנים על מסיבת נובי גוד משוגעת. אה, נמצא חבר רוסי! ועדיף אחד עם ראש פתוח. כמו ארקדי דוכין שהוא בחור די זורם וכמובן רוסקי סטנדרט, החבר הרוסי שכדאי לכם לאמץ…”.

במהדורה מוגבלת
במהדורה מוגבלת

משתתפים בהפקה של עומק התודעה: סמנכ”ל קריאייטיב: טל רביב; סמנכ”ל לקוחות: איתי לוי; צוות קריאייטיב: ערן גרמי, קסניה סובה; תקציבאית: מריאן הראל; מפיקה: רינת קינן; חברת הפקה: ZOA Productions; במאי על: קובי חביה; עורך: מאור קשת/

רוסקי סטנדרט במהדורה מוגבלת לסוף השנה האזרחית

מותג רוסקי סנדרט הוציא לקראת חגיגות השנה האזרחית בקבוק מעוטר וחגיגי במיוחד. את בקבוקי מותג הוודקה – אוריגינל, פלטיניום, גולד והמהדורה המוגבלת, ניתן למצוא בחנויות והרשתות ברחבי הארץ.

מחירים לבקבוקי 700 מ”ל:

רוסקי סטנדרט אוריגינל / רוסקי סטנדרט מהדורה מוגבלת  – 59 שקל

רוסקי סטנדרט פלטיניום – 79 שקל

רוסקי סטנדרט גולד – 79 שקל

 

הסרטון המלא הראשון שיעלה לאוויר:

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*