וודקה סטולי כשרה לפסח תשווק בישראל

חברת הכרם, יבואנית סטולי בישראל, משיקה מהדורה חדשה של וודקה ללא גלוטן, כשרה לפסח, של מותג הוודקה הבינלאומי. הוודקה מיוצרת מתערובת ייחודית של סלק סוכר

וודקה סטולי. צילום: הכרם
וודקה סטולי כשרה לפסח. צילום: הכרם

חברת הכרם תשווק בישראל לקראת חג הפסח גרסה כשרה לחג של וודקה סטולי. וודקה סטולי כשרה לפסח מיוצרת ללא גלוטן, ומציגה חידוש נוסף: וודקה העשויה מתערובת ייחודית של סלק סוכר.

לסטולי יש את השליטה על כל תהליך הייצור: מחוות הגידול של חומרי הגלם עוברת התוצרת למזקקה החדשנית של סטולי בריגה, לטביה, שם מזוקקת הוודקה בקו ייצור ייעודי ונטול גלוטן.

הספירט המזוקק מועבר למפעל ההיסטורי של סטולי – לטביג’אס באלזאמס (Latvijas Balsams) , שם הוא עובר תהליך פילטרציה ובלנד עם מי באר ארטזיים ופחם המופק מעץ לבנה. הנוזל מסונן ארבע פעמים באמצעות חול קווארץ. הוודקה מזוקקת שלוש פעמים בלבד, בכדי לשמר את האופי העדין של הספיריט.

השימוש בטכניקות ייצור מסורתיות לצד טכנולוגיות מתקדמות וחומרי הגלם הטובים בעולם, מאפשרים ייצור וודקה נטולת גלוטן בעלת טעם נקי, מדויק וחלק ובאיכות חסרת תקדים. הוודקה כשרה לפסח בהשגחת ה-OU ובאישור הרבנות הראשית לישראל. מומלצת לשתייה נקיה, ישירות מהמקפיא ובמגוון קוקטיילים.

וודקה סטולי כשרה לפסח וללא גלוטן ניתנת להשגה בחנויות המובחרות וברשתות השיווק.

תכולה: 70 ס”ל | 1 ליטר

מחיר בהתאמה: 124 שקל | 176 שקל

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*