השף אביב משה מונה לשף הראשי של Sodexo on site ישראל

במסגרת תפקידו יוביל השף אביב משה את בניית תפריטי החברה לכלל שירותי ההסעדה, יעניק יעוץ קולינרי שוטף ויעביר סדנאות והדרכות לשפים ולטבחי החברה באופן שוטף. אביב יצטרף למחלקה הקולינרית של החברה, בניהולו של השף מיקי נורק

מימין מנכ"ל סודקסו אודי בן שימול ואביב משה. צילום: לנס הפקות

השף אביב משה, מצטרף  למערך הקולינרי של חברת ההסעדה Sodexo on site ישראל, המספקת שירותי הסעדה לעשרות תאגידים וחברות בולטות במשק ומאכילה מדי יום עשרות אלפי עובדים.
לדברי אודי בן שימול, מנכ”ל  Sodexo on site: “מתוך רצון מתמיד להתחדש ולהצטיין בענף רווי אתגרים, אנו גאים לצרף את אחד מהשפים המובילים והמוערכים בישראל, שיתווה ויוביל את המערך   הקולינרי של החברה. אין לי ספק כי ניסיונו הרב, יכולותיו והיכרותו של שף אביב משה עם החיך הישראלי, יוכיח את עצמו מול קהל לקוחותינו, שימשיך ליהנות משירות קולינרי ברמה הגבוהה ביותר”.

במסגרת תפקידו יוביל השף אביב משה, את בניית תפריטי החברה לכלל שירותי ההסעדה, יעניק יעוץ קולינרי שוטף ויעביר סדנאות והדרכות לשפים, ולטבחיי החברה באופן שוטף. אביב יצטרף למחלקה הקולינרית של החברה, בניהולו של השף מיקי נורק,  ויתרום מניסיונו לשיפור החוויה הקולינרית של סועדי לקוחותינו.

ארוחת טעימות לאמדוקס – שף משה אביב. צילום: לנס הפקות

משה, נשוי פלוס 2, הוא שף מצליח כ-30 שנה. משה החל את דרכו במסעדות “שאטו כרם” בירושלים ובמלון שרתון פלאזה בירושלים אצל השף שלום קדוש ולאחר מכן היה שף במסעדת “גראפה” ו”הנביאים 54” בירושלים ו”באראכה” בתל אביב. ב-2005 הקים את מסעדת מסה בתל אביב אשר זכתה להצלחה כבירה וזכתה בתארים רבים. מסעדות נוספות שהיו בבעלותו הינם: קוואטרו, יאסו ועוד.

כיום אביב הוא הבעלים של מסעדת אקסודוס בברלין, מעדניית האפיסרי בעיר ימים, קייטרינג אביב משה ובקרוב מסעדת שף חדשה.

שף משה השתתף לאורך הקריירה ביותר מ-500 תוכניות טלוויזיה ורדיו לצד כתיבת ספרי בישול פופולריים. לאורך הקריירה הענפה של אביב הוא בישל לידוענים רבים וביניהם: ביל קלינטון, ניקולר סרקוזי, רומן אברמוביץ ועוד ועוד.

סגנון בישולו של משה הוא מטבח עילי המורכב מיסודות שרכש בבית אמו בשילוב המטבח הפרובנסלי.

מסעדת מסה שהקים הצליחה בישראל בצורה פנומנלית וזכתה בתארים רבים, בין היתר: לאחת משמונים המסעדות החמות בעולם בידי מגזין התיירות קונדה נאסט טראבלר ומגזין העיצוב Wall Paper  בנוסף בחר במסעדה כאחת מחמישים המסעדות היפות בתבל.

החדשות על מינוי השף אביב משה, כיועץ קולינרי, מצטרפות לשורת זכיות של חברת סודקסו במכרזים יוקרתיים לניהול והפעלה של מערכי הסעדה ואספקת שירותי אחזקה ו- FM, במספר חברות  וגופים וביניהם: קוקה קולה, קריית הכבאות, Broadcom, הקריה הדוארית, דלק ישראל, בית ישראכרט וחברות נוספות.

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*