הסקוטית משיקה ליקרים מיקב בוטגה איטליה

 לקראת השנה האזרחית החדשה יושקו ליקרים בארבעה טעמים -  פטל, קפוצ'ינו, פנקוטה וליקריץ'

ארבעת הליקרים החדשים. צילום: אסף לוי
ליקר בוטגה פטל. צילומים: אסף לוי

לקראת חגיגות סוף השנה האזרחית, החברה הסקוטית מבית ישרקו,  מרחיבה את קטגוריית הליקרים. ומשיקה ליקרים מיקב בוטגה איטליה: בארבעה טעמים – פטל, קפוצ’ינו, פנקוטה וליקריץ, שיצטרפו לעוד שישה טעמים שונים הקיימים בישראל.

ליקר פטל –  ליקר קרם המבוסס על גראפה. הפטל מושרה וממוצה במים ואלכוהול למספר ימים. ולאחר מכן, מוסיפים את המיצוי לחלב אלפיני משובח וסוגרים את המשקה בגארפה לקבלת ה”קיק” הייחודי. הליקר מתוק בטעמי פטל ושמנת. מומלץ להגיש קר בסוף ארוחה וגם כמרכיב בקוקטיילים קינוחי פאנקוטה או מעל גלידה. הליקר בגוון ורוד בהיר עם ניחוח עז של פטל. מתוק וקטיפתי. מחיר מומלץ: 79 שקל,  500 מ”ל, עם 15% אלכוהול, מומלץ לשתות בטמפרטורה של 3 מעלות.

ליקר בוטגה קפוצ’ינו 

ליקר קפוצ’ינו – ליקר קרם המבוסס על גראפה. עשוי מחלב מהרי האלפים, מבושל זמן רב עם סוגים שונים של קפה ערביקה מאתיופיה. הליקר מושלם בתוספת קטנה של סוכר ונגיעה של גראפה. הטעם מתוק-מריר וחזק. להגשה קר בסוף ארוחה, אידיאלי לליווי ולחיזוק קפה או לגלידות מבוססות שמנת ומשמש כמרכיב להכנת קוקטיילים.

הליקר בצבע קפה בחלב, עם ארומה של דגנים קלויים, קרמל, קקאו, וניל פרחים ופירות יבשים.

מחיר: 79 שקל ל-500 מ”ל, עם 15% אלכוהול, מומלץ לשתות בטמפרטורה של 3 מעלות.

ליקר פנקוטה – ליקר קרם המבוסס על גראפה. קרם פנקוטה מיוצר מאותם חומרי גלם ובאותן שיטות של הכנת הקינוח המפורסם. הקרם מבושל זמן רב עם גרגרי וניל ותוספת סוכר קלה מעניקה מגע של מתיקות מאוזנת למשקה. תוספת של גראפה מספקת  את

ליקר בוטגה פנקוטה

הסיום העוקצני והרענן. אידיאלי להגשה קר בסוף ארוחה ולצד פירות העונה או גלידות שמנת. מתאים גם כמרכיב מתוק לקוקטיילים. הליקר עם ארומה של וניל ושמנת וטעם רך ומלטף.

מחיר: 79 שקל ל-500 מ”ל, עם 15% אלכוהול, מומלץ לשתות בטמפרטורה של 3  מעלות.

ליקר ליקריץ’ – ליקר קרם המבוסס על גראפה. שורשי הליקריץ הטריים מעובדים לקבלת מיצוי נקי. לו מוסיפים מים, אלכוהול וסוכר, שמעורבבים ליצירת ליקר שחור וקטיפתי. הליקר מחוזק בגראפה איכותית, והתוצאה ליקר מתוק, מרענן וחלק. מתאים להגיש קר בסוף ארוחה וגם כמרכיב מתוק לקוקטיילים וגלידות. למשקה גוון שחור עמוק עם ארומה עזה של ליקריץ בטעם רך ומלטף.

מחיר: 79 שקל ל-500 מ”ל, עם 25% אלכוהול, מומלץ לשתות בטמפרטורה של 3  מעלות.

ליקר בוטגה ליקריץ'
ליקר בוטגה ליקריץ’

ניתן להשיג בסניפי טיב טעם ובאתר, בחנויות מקצועיות ובמסעדות וברים נבחרים.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*