הסקוטית מבית ישרקו קיבלה זיכיון בלעדי להפצה ושיווק של יקב Frately Branca מאיטליה

מדובר ביצרן פרימיום המציע מגוון רחב של ליקרים המורכבים ממתכונים סודיים העוברים מדור לדור ונמכרים ביותר מ-160 מדינות ברחבי העולם. יריב ארדון, מנכ"ל ישרקו: כשהתבשרנו על הזכייה מחדש, זה היה עבורנו כבוד גדול

יריב ארדון מנכ"ל חברת ישרקו. צילום: דודי ארדון
הליקר פרנט ברנקה. צילום: יח"צ
הליקר פרנט ברנקה. צילום: יח”צ

הסקוטית מבית ישרקו, המייבאת ומשווקת יינות, אלכוהול ומזון של מותגים מובילים, מודיעה כי זכתה בימים אלה בזיכיון בלעדי להפצה ושיווק של מותגי Frately Brancaפרטלי ברנקה מאיטליה בישראל. מדובר ביצרן פרימיום משובח המציע מגוון רחב של ליקרים המורכבים ממתכונים סודיים העוברים מדור לדור. ונמכרים ביותר מ-160 מדינות ברחבי העולם.

יריב ארדון, מנכ”ל ישרקו: “בעבר מותג פרטלי ברנקה שווק על ידנו, ולאחר מספר שנים עבר לשיווק באמצעות החברה המרכזית למשקאות. כשהתבשרנו על הזכייה מחדש, זה היה עבורנו כבוד גדול, ובעיקר ההכרה ביכולות החברה הסקוטית בשיווק והפצה של מותגי יין ואלכוהול מכל רחבי העולם”.

עוד ציין, ארדון: “אנו בישרקו משקיעים מאמצים רבים על מנת לייצג בכבוד את המשקאות אותם אנו מייבאים ומשווקים בישראל. המותג פרטלי ברנקה, המיובא ונמכר בישראל, מאוד פופולרי בארץ ונהנה מאהדה עצומה של קהל הצרכנים היודעים לזהות ולהעריך משקה איכותי”.

פרטלי מנטה. צילום: יח”צ

המשקאות שישווקו בישראל כוללים את הליקר המוביל פרנט ברנקה, הוורמוט הראשון – אנטיקה פורמולה, הליקר המוכר ברנקה מנטה, והוורמוט הייחודי פונט-א-מס.

חברת ברנקה הוקמה לייצור ליקר פרנט ברנקה – ליקר אמרו (מריר באיטלקית) העשוי לפי מתכון סודי של כ-40 עשבי תיבול ותבלינים מיוחדים.

החברה נוסדה במילאנו איטליה, בשנת 1845 על ידי ברנרדינו ברנקה, שהחל לייצר את פרנט ברנקה כמשקה מרפא. עם הזמן, פרנט ברנקה הפך לפופולארי כדיז’סטיף ובסופו של דבר שווק כמשקה אלכוהולי פופולארי. כיום, ברנקה היא עדיין חברה בבעלות משפחתית, המנוהלת על ידי הדור החמישי של המשפחה.

הסקוטית היא חטיבת היין והאלכוהול בחברת ישרקו. חברת ישרקו היא חלק מקבוצת טיב טעם ועוסקת בייבוא, שיווק והפצה של מותגי מזון, אלכוהול ויין בינלאומיים.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*