הסכם קיבוצי נחתם ביקבי כרמל

לפי ההסכם, עובדי החברה יקבלו תוספת שכר בגובה של 8% והמרה של תווי קנייה ייחודיים לשכר הבסיס

חתימת ההסכם הקיבוצי ביקבי כרמל. צילום: דוברות ההסתדרות

ההסתדרות, הנהלת יקבי כרמל וועד העובדים חתמו אתמול (ב’) על הסכם קיבוצי בחברה. לפי ההסכם, אשר תוקפו שלוש שנים, העובדים יהיו זכאים לתוספת שכר משמעותית בגובה של 8% וכן להמרה של תווי קנייה ייחודיים לשכר הבסיס.

השותפים במשא ומתן על ההסכם: יו”ר איגוד עובדי המזון והפרמצבטיקה בהסתדרות, אליעזר בלו, יו”ר מרחב שומרון ניר בן חיים, מנהל חטיבה באיגוד המזון אביב שניר, מזכיר איגוד מקצועי במרחב שומרון משה בלה,  מנכ”ל יקבי כרמל נדב ארנס, מנהלת משאבי אנוש יונת פינסקי, סמנכ”ל תפעול אייל פולד, יו”ר הוועד רחל קעשה וחברי הוועד יוני בן אריה ויצחק לוי. יקבי כרמל מייצרת יין ומפעילה מספר יקבים בישראל. מטה החברה ממוקם בזכרון יעקב.

המו”מ על ההסכם לווה משפטית על ידי עו”ד ליהיא דגן מלשכה המשפטית במרחב בשומרון, ועורכי הדין שבי מיכאלי וקרן בוצר מטעמה של חברת יקבי כרמל.

אליעזר בלו: “אני מברך על הסכם זה, ומודה לוועד העובדים ולהנהלת יקבי כרמל על שיתוף הפעולה הפורה במהלך המשא ומתן”.

ניר בן חיים: “אני שמח שלפני חג הפסח אנו יכולים לבשר לעובדים שחתמנו על הסכם המיטיב עמם. מדובר בהסכם המכבד את העובדים ואת ההנהלה”.

יו”ר ועד העובדים רחל קעשה: “עשינו עוד צעד קדימה לטובת רווחת העובדים. המו”מ היה ברוח טובה, כבוד הדדי ודרך ארץ. אני מודה לכל העוסקים במלאכה”.

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*