הסטארטאפ שמחבר את ברז הבירה לאינטרנט

רגע לפני שמרימים לחיים על הבר, ברז הבירה מספק נתונים על פעילותו בזמן אמת, שמאפשרים לבדוק אם הלקוח קיבל בירה שנמזגה בקצב הנכון, בטמפרטורה הרצויה ואם המזיגה בוצעה מחבית טרייה ואם יש צורך בהזמנת חבית חדשה

אחד המקומות שלא מצפים לפגוש בו חידושי הייטק הוא פאב שכונתי ותיק, אך בעזרת טכנולוגיה של הסטארטאפ הישראלי WeissBeerger, ברזי בירה בפאבים מסביב לעולם מתחברים לאינטרנט ושולחים דיווח על פעילותם ללא מעורבות אדם. כך, רגע לפני שמרימים לחיים על הבר, ברז הבירה מספק נתונים על פעילותו בזמן אמת, שמאפשרים לבדוק אם הלקוח קיבל בירה שנמזגה בקצב הנכון, בטמפרטורה הרצויה ואם המזיגה בוצעה מחבית טרייה ואם יש צורך בהזמנת חבית חדשה.

 

[hide for=”!logged”]

המידע שנאסף משותף עם בעל הפאב ועם יצרניות הבירה, לטובת שיפור השיווק. באמצעות המידע אפשר למדוד אם קצב צריכת הבירה מושפע ממתן חסות לאירוע ספורט מסוים. באיזה שעות יש שינוי בצריכת הבירה, אם מזג האוויר משפיע על המכירות, באיזה אזורים נמצא קהל ששותה יותר ובאיזה פחות.

לדברי אורי פינגרר, מייסד שותף בוייסבירגר, “לפאב ממוצע אין יכולת לגייס בעצמו חידושי הייטק לייעול הפעילות. השימוש במערכת שלנו משלב בבר טכנולוגיות מתחום האינטרנט של הדברים, המאפשרת לחפצים כמו ברזי בירה לשלוח ולקבל מידע דרך האינטרנט. מערכות ביג דאטה אוספות מידע על הרגלי השתייה בבר ומנתחות אותו לתובנות על התנהגות הלקוחות, שיפתיעו אפילו את הברמן שמזג את המשקאות בעצמו”..

וייסבירגר הוקמה על ידי עומר עגיב, המכהן כמנכ”ל, ואורי פינגרר, המכהן סמנכ”ל פיתוח עסקי, ופועלת ברחבי אירופה, אסיה, צפון ודרום אמריקה וישראל. לחברה יש פיתוח נוסף לאיסוף מידע ממכונות מזיגה של משקאות קלים ומוגזים המשלבות סירופ ומים. בוייסבירגר הושקעו יותר מ-10מיליון דולר מהקרנות  ICV, אינוביישן אנדיבורס של אריק שמידט ודרור ברמן, גיגי לוי ומשקיעים נוספים. החברה מעסיקה 60 עובדים במשרדים הממוקמים בתל אביב, מנהטן ולונדון.

[/hide][hide for=”logged”]


אתר E-FOOD חסום בחלקו למשתמשים רשומים בלבד.ניתן להרשם לתקופת היכרות מיידית ובחינם

[/hide]

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*