הנאמן של רשת מסעדות “עד העצם אקספרס” מבקש אישור לעסקת מכירתה לטרנס אר סחר

העסקה כוללת את פעילות הרשת בשמונה מבין תשעת סניפיה, קניינה הרוחני והמוניטין שלה. הרוכשת היא חברה בשליטת איש עסקים שניהל חברות בתחומים שונים, כאשר בשנים האחרונות הוא שוקד על מיזם בתחום המזון ובכוונתו לשמר את פעילות הרשת והמותג "עד העצם אקספרס" ולהמשיך בהפעלתה במתכונת בעלת היתכנות כלכלית

משלוחי עד העצם אקספרס. צילום מסך

הנאמן של רשת מסעדות מזון מהיר עד העצם אקספרס, עו”ד מור נרדיה, מבקש את אישור בית המשפט המחוזי בתל אביב לעסקת מכירתה לחברת טרנס אר סחר בתמורה לסך של 1.5 מיליון שקל. העסקה האמורה כוללת את פעילות הרשת בשמונה מבין תשעת סניפיה, קניינה הרוחני והמוניטין שלה.

הרוכשת היא חברה בשליטת איש עסקים שניהל חברות בתחומים שונים, כאשר בשנים האחרונות הוא שוקד על מיזם בתחום המזון. הרוכש אינו מעוניין ברכישת הזכויות בסניף רמת אביב ובהתאם הסניף האמור אינו כלול בעסקה. הסניף אינו פעיל זה תקופה ודמי השכירות החודשיים עבור הסניף עומדים על כ-30 אלף שקל.

הרוכש מסר לנאמן כי בכוונתו לשמר את פעילות הרשת והמותג “עד העצם אקספרס” ולהמשיך בהפעלתה במתכונת בעלת היתכנות כלכלית.

הנאמן סבור כי ראוי ונכון לאשר את הצעת הרוכש לרכישת פעילות הרשת, מאחר שהמדובר בהצעה מיטבית העשויה להגשים גם את התכלית של שיקום פעילותה הכלכלית של הרשת, העומדת בבסיס חוק חדלות פירעון ושיקום כלכלי.

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*