המסעדן מוטי סטרוקוסקי לא מתלונן, מפרגן

סטרוקוסקי, הבעלים של אבראג׳ ביפו העתיקה וזויה גריל בר בנתניה, כותב על השותפים לדרך: רציתי לספר לכם על החום והאהבה שאני מקבל מהספקים שלי, למרות החובות ולמרות שצ׳קים חזרו ויש בלגן גדול במשק

המסעדן מוטי סטרוקוסקי

לא מעט מסעדנים מתלוננים בימים אלה על הקשיים בפניהם הם ניצבים כתוצאה ממשבר הקורונה, אך לכל כלל יש יוצא מן הכלל. היוצא מהכלל במקרה זה הוא מוטי סטרוקוסקי בעלים של המסעדות אבראג׳ ביפו העתיקה וזויה גריל בר בנתניה, שגם הוא כמובן אינו מאושר מהמצב אליו נקלע, אך להבדיל מעמיתיו המסעדנים, מצא לנכון לתת לא מעט שבחים לשותפיו לדרך.

בפוסט שפרסם ברשת החברתית העוסקת לא מעט בתחום המסעדנות והגורמה, סטרוקובסקי מצא לנכון לשבח לא מעט את שותפיו לדרך, שזוכים בדרך כלל לקיטונות של כעס מחבריו המסעדנים. להלן דבריו:

אני תמיד שמח כולל היום ואפילו נרגש ונפעם, אחלוק עמכם: שתי המסעדות שלי סגורות לפי ההנחיות של משרד הבריאות. אין לי מערך משלוחים ולא טייק אווי, הבעיות התחילו כבר בפברואר כי הקהל כמעט ולא הגיע למסעדות, אז אנחנו כבר בחודש השלישי כמעט בלי הכנסות. כמובן שכל הצ׳קים שהוצאנו לספקים בוטלו וגם כל הוראות הקבע והתשלומים השוטפים. המלחמה היא כרגע לשלם את יתרת המשכורות לעובדים וברוך השם אני לקראת סיום.

(אבקש לא לרחם עלי חלילה כי אני מהשורדים ומהלוחמים והכל יסתדר בעזרת השם במהרה) 😛

רציתי לספר לכם על החום והאהבה שאני מקבל מהספקים שלי למרות החובות ולמרות שצ׳קים חזרו ויש בלגן גדול במשק. השיחות שאני מקבל הן בדרך כלל לשאול לשלומי ולשלום המשפחה ואם אפשר לעזור. הספקים הערבים ביפו, מכולת, דגי ים, ביצים ועוד, מכריחים אותי לקחת אצלם קניות הביתה ולא מוכנים לקחת כסף. ההרגשה היא מדהימה, ממש ערבות הדדית, ממש נתינה מוחלטת ואהבה בלי תנאים.

אז אחרי ריגושים כאלה שממלאים לי את הלב שמחה, איך לא אהיה שמח?

למען הגילוי הנאות, עלי לציין בגאווה שחלק מהספקים הינם חברי מסדר.

אז זהו פרקתי.

אוהב אתכם

 

 

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*