המהדורה החדשה של ג’ין הנדריקס עכשיו בישראל: Hendrick’s Flora Adora

מהדורה מיוחדת עם תמציות פרחים שיוצרו מהפרחים האהובים על הפרפרים והדבורים באזור המזקקה

הנדריקס פלורה אדורה. צילום: הכרם

מותג הג’ין הסקוטי הנדריקס, בייבוא חברת הכרם, יוצא מידי שנה במהדורה מיוחדת של הג’ין יוצא הדופן. בתוך מזקקת הנדריקס, או בשמה הידוע – הארמון של הנדריקס, שוכנת גינת פרחים מדהימה ביופייה. גינה שמלאה בפרחים מכל הסוגים, עם ארומות נהדרות וצבעים מהפנטים. בגינה זו מתרחשת מסיבה קסומה של פרפרים ודבורים, שרוקדים, מעופפים וסועדים מהצוף הטעים של זרי פרחים סקוטיים מיוחדים במינם, שלייזלי גרייסי, המאסטר דיסטילרית של המזקקה, מטפחת ומגדלת במיוחד בשבילם. עכשיו כולם מוזמנים להצטרף למסיבה.

הנדריקס פלורה אדורה הוא המהדורה החדשה של הג’ין הבלתי רגיל והמיוחד בעולם, שהגיע היישר מהארון הכי מסקרן בסקוטלנד – הארון של לייזלי גרייסי. בג’ין זה הושרו תמציות של פרחים מסקוטלנד, שיוצרו מהפרחים האהובים ביותר על החברים הקטנטנים אוהבי הצוף – הפרפרים והדבורים באזור המזקקה. מתוך כבוד להם, הפרחים נקטפו רק לאחר שהפרפרים והדבורים שתו מהם את הצוף.

האופי העשבי הרענן בסגנון הקלאסי של הנדריקס בא לידי ביטוי גם הוא. שילוב הערער והכוסברה עם האפיונים הפרחוניים המתקתקים יוצר ג’ין מאוזן ונהדר.  התוצאה – ג’ין בעל ארומות פרחוניות נפלאות, רענן וצבעוני, ארומטי ומורכב.

מומלץ לשתייה עם קרח, טוניק וקישוט מלפפון או במגוון מיקסים וקוקטיילים.

הנדריקס פלורה אדורה. צילום: הכרם

להשיג בחנויות אלכוהול ויין מובחרות. יבואן: הכרם

תכולה: 70 ס”ל | אחוז אלכוהול: 43.4%

מחיר: 194 שקל.

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*