הכשרת הישוב קניונים ומרכזי מסחר הגישה תביעת פינוי כנגד סניף של רשת קפה קפה

לדברי התובעת, הנתבעת איננה כופרת בחובה כלפי התובעת והיא אף הודיעה לה כי נעשים ניסיונות למכירת הסניף, כאילו מהווה הדבר עילה כלשהי לאי תשלום החוב כלפיה. תגובת הרשת: בעת שכזו על כולנו מוטלת האחריות להיכנס תחת האלונקה ולגלות סולידריות

רשת קפה קפה. צילום מסך

חברת הכשרת הישוב קניונים ומרכזי מסחר הבעלים של המרכז המסחרי “לב רעות” הממוקם בשדרות העומרים ביישוב רעות הגישה תביעת פינוי כנגד חברת רשת קפה קפה ישראל. בתביעה נאמר כי הנתבעת מפעילה רשתות שונות של חנויות לממכר מזון ושתייה, ביניהן רשת קפה קפה, לחם ארז ועוד.

בכתב התביעה שהוגש לבית משפט השלום בתל אביב נאמר, כי בין הצדדים נחתם בחודש יוני 2014  הסכם שכירות ביחס להפעלת סניף ברשת לחם ארז במרכז המסחרי. ואולם הסכם השכירות הופר על ידי הנתבעת ועל ידי הזכיינית מטעמה (תושבת מודיעין) של הסניף על ידי אי תשלום דמי השכירות ודמי הניהול. נאמר בתביעה, כי לא שולמו דמי השכירות ודמי הניהול לחודשים דצמבר 2019 עד מרץ 2020 ושיקים שנמסרו על ידי הזכיינית מטעם רשת קפה קפה על חשבון חלק מהחוב חוללו בהיעדר כיסוי מספיק.

לדברי התובעת, הנתבעת איננה כופרת בחובה כלפי התובעת והיא אף הודיעה לה כי נעשים ניסיונות למכירת הסניף, כאילו מהווה הדבר עילה כלשהי לאי תשלום החוב כלפיה.

לדברי התובעת, לנוכח ההפרה היסודית של הסכם השכירות קמה זכותה לבטל את ההסכם וכך אמנם היא הודיעה לנתבעת על ביטול הסכם השכירות בתוך כשבועיים ממועד הגשת תביעתה זו. בנוסף קמה זכותה לקבלת מלוא הפיצוי המוסכם על פי הסכם השכירות וכן את יתרת החוב בגין דמי השכירות והניהול ובסך הכול סכום של כ-130 אלף שקל.

עוד מתבקש בית המשפט להצהיר, כי הסכם השכירות בא לידי סיום בעוד כשבוע ולהורות על פינוייה של הנתבעת מהנכס והשבתו לידי התובעת בהתאם להוראות הסכם השכירות.

תגובת רשת קפה קפה: “צר לנו שחברת הכשרת הישוב קניונים ומרכזי מסחר הבעלים של המרכז המסחרי ‘לב רעות’ בחרו לצאת עם המקרה לתקשורת. בעת שכזו על כולנו מוטלת האחריות להיכנס תחת האלונקה ולגלות סולידריות. הנושא ייבחן וייבדק בבית המשפט”.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*